Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej na drogę gminną w miejscowości Rogiedle

Gmina Lubomino ogłasza przetarg

  • Adres: 11-135 Lubomino, ul. Kopernika
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 324 450
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomino
    ul. Kopernika 7
    11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 324 450
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej na drogę gminną w miejscowości Rogiedle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa drogi wewnętrznej na drogę gminną w miejscowości Rogiedle. Operacja polega na przebudowie jezdni o nawierzchni betonowej i gruntowej na bitumiczną, wykonaniu obustronnych poboczy oraz przebudowie zjazdów na posesje i pola. Przebudowywany odcinek drogi położony jest w województwie warmińsko-mazurskim, na terenie powiatu lidzbarskiego w gminie Lubomino. Zadanie polega na zaprojektowaniu i przebudowie odcinka drogi w istniejącym pasie drogowym. Przewidywany zakres robót: ▪ opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi, ▪ rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni i zjazdów na posesje, ▪ zabezpieczenie kabli telefonicznych i energetycznych rurami osłonowymi, ▪ wymiana przepustów pod zjazdami, ▪ remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi, ▪ wykonanie konstrukcji jezdni, ▪ przebudowa dwóch skrzyżowań, ▪ wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej, w miejscach koniecznych ograniczonej krawężnikiem drogowym, ▪ wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej, ▪ wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw 0-31,5 mm, ▪ wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki polbruk gr. 8 cm, ▪ wykonanie chodnika z kostki polbruk gr. 6 cm, ▪ wykonanie oświetlenia ulicznego, ▪ oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu (wykonanie wyspowego progu zwalniającego, ograniczenie prędkości). Operacja, to przebudowa drogi wewnętrznej na drogę gminną w miejscowości Rogiedle, która należy do sieci dróg gminnych gminy Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie. Jest to obiekt liniowy o całkowitej długości ok. 400 m. Obecnie oraz po zakończeniu budowy droga będzie służyła obsłudze komunikacyjnej mieszkańców. Drogą odbywa się głównie ruch pojazdów ciężarowych i samochodów osobowych. Szerokość pasa drogowego jest zmienna. Przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości 2x2,5m = 5,00 m, z wykonaniem po obu stronach poboczy o szerokości zmiennej ok. 0,75 m. Na całym odcinku projektuje się wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej. Konieczna będzie również zabezpieczenie kabli doziemnych rurami osłonowymi. Przewiduje się również poprawę odwodnienia drogi poprzez przebudowę lub oczyszczenie kanalizacji deszczowej i przepustów oraz wykonanie (rozbudowę) oświetlenia ulicznego i oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Szacowana powierzchnia jezdni z masy mineralno-bitumicznej – ok. 2 200 m2, szacowana powierzchnia pobocza z kruszywa – ok. 600 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną łącznie z geodezyjnym pomiarem powykonawczym Dokumenty do wykonania w ramach prac projektowych: • mapa do celów projektowych, • badania geologiczne podłoża pod drogą, • operat wodnoprawny na wszystkie projektowane urządzenia wodne – przepusty, rowy • itp. (jeśli wymagany), • projekt zagospodarowania terenu z zaznaczeniem istniejących i projektowanych obiektów, • projekt budowlany na przebudowę drogi, poszerzony o wszystkie elementy niezbędne do wykonania zadania – z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych przebudów infrastruktury technicznej, • projekt stałej organizacji ruchu, • szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru na cały zakres robót przewidziany w projekcie – na wszystkie branże, • przedmiar robót i kosztorys – z uwzględnieniem podziału na branże, • projekt organizacji ruchu na czas budowy.; W celu określenia rodzaju podłoża pod projektowanym odcinkiem drogi wykonawca powinien wykonać odwierty geotechniczne w ilości wystarczającej do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i realizacji inwestycji. Projektowana dokumentacja powinna spełniać wszelkie wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i innych przepisów szczególnych; 2) Wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskać pozwolenie na budowę we właściwym organie architektoniczno-budowlanym, 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach wynagrodzenia ofertowego wszystkie niezbędne poprawki i uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu; 4) W ramach wynagrodzenia ofertowego Wykonawca pełnił będzie nadzór autorski w zakresie udzielenia wyjaśnień na etapie realizacji inwestycji, w formie kontaktu elektronicznego oraz wizyt na budowie obejmujący również wykonanie (w razie zajścia takiej potrzeby) rysunków uzupełniających; 5) W przypadku konieczności Wykonawca (projektant) dokona aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach wynagrodzenia ofertowego; 6) Przewiduje się spotkania robocze na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań projektowych. 7) Wszystkie opracowania projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy należy przekazać zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej w następującej liczbie egzemplarzy: operat wodnoprawny – w 2 egz., projekt zagospodarowania terenu z zaznaczeniem istniejących i projektowanych obiektów, w skali 1:1000 – 4 egz., projekt budowlany – 4 egz. szczegółowe specyfikacje techniczne – 2 egz., kosztorys – 2 egz., projekt docelowej organizacji ruchu – 4 egz., dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie cd – 1 egz., zawierająca: • dokumenty w formacie edytowalnym oraz pdf • rysunki w formacie edytowalnym dwg lub dxf oraz PDF Inne dokumenty, o ile wystąpią – 3 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym. W przypadku dokumentacji rysunkowej są to pliki z rozszerzeniem pdf i dwg, dokumentacji opisowej i specyfikacji – pliki tekstowe. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary wymagane są w wersji edytowalnej. Opracowane dokumentacje projektowe - część 1, 2, 3 powinny spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa tj: Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie(t. j. Dz. U. z 2016 poz. 124 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, (t. j. Dz.U. z 2013 poz 1129 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 nr 130, poz. 1389), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2012. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 poz. 462), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2012. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012 poz. 463), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 784 z późn. zm.); Instrukcji Badań Podłoża Gruntowego Budowli Drogowych i Mostowych, GDDP 1998 r. W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych należy opracować poszczególne materiały i uzyskać decyzje według nowych unormowań w ramach wynagrodzenia umownego. Zgodnie z art. 39 ust. 6a ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 2222 z późn. zm.) Zamawiający zamieścił informację o zamiarze rozpoczęcia realizacji inwestycji będących przedmiotem opracowań wymienionych w niniejszym punkcie i możliwości zgłaszania zainteresowania udostępnieniem kanału technologicznego. W ramach realizacji inwestycji może powstać obowiązek wybudowania w pasie drogowym kanału teletechnicznego, o ile w ciągu 60 dni od dnia umieszczenia niniejszej informacji na stronie internetowej zarządcy drogi, zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału. W przypadku konieczności wybudowania w pasie drogowym kanału technicznego Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić to w dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: • Program funkcjonalno - użytkowy – stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia • wzór umowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Program funkcjonalno - użytkowy robót będący załącznikiem do SIWZ stanowi element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Warmiński Bank Spółdzielczy O/Lubomino nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 2, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 9 ust. 1 pkt 2 siwz (wzór- zał. nr 3 do siwz), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zał. nr 2) 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg wzoru zał. nr 3) 3) Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzoru zał. nr 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 i 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 2 i 3, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wg wzoru zał. nr 7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach