Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Sulikowie ul. Jasna dz. nr 147 w km 0+000-0+125 [powódź i intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]

Gmina Sulików ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 778 76 13, 75 778 72 88 , fax. 75 775 69 22
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
    ul. Dworcowa 5
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 778 76 13, 75 778 72 88, fax. 75 775 69 22
    REGON: 23082144000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Sulikowie ul. Jasna dz. nr 147 w km 0+000-0+125 [powódź i intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi w Sulikowie ul. Jasna dz. nr 147 w km 0+000 – 0+215 [powódź i intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej ulicy Jasnej w Sulikowie na dz. nr: 147 obręb Sulików. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę ulicy o długości 215,00 mb o szerokości od 3,6 m, w tym nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, poboczami i zjazdami w granicach istniejącego pasa drogowego. W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia pasa drogowego ulicy zaprojektowano spadki poprzeczne jezdni jednostronne, wynoszące 2%. Wody opadowe poprzez uzyskany kształt zostaną odprowadzone do istniejących urządzeń melioracyjnych. 2.Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja techniczna (dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiar robót,) stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Klasyfikacja wg kodu CPV:45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. 6.Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 7.W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 9.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w tym prac ogólnobudowlanych, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, operatorzy sprzętu ciężkiego - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Dane osób wykonujących wskazane wyżej prace zostaną ujęte w umowie z wykonawcą (w formie załącznika), dotyczy to także pracowników podwykonawców. Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Wykonawca do każdej faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie na podstawie umowy o pracę. 10.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 uPzp. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12.W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 13.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia 3 lata (36 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 19 wzoru umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 15.Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach