Przetargi.pl
Przebudowa drogi w miejscowości Police Średnie

Gmina Kościelec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-604 Kościelec, ul. Turecka 7/3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2716222 , fax. 063 2716282
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelec
    ul. Turecka 7/3
    62-604 Kościelec, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2716222, fax. 063 2716282
    REGON: 00054799700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w miejscowości Police Średnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Policach Średnich , o długości 1 450 mb. i szerokości 4,00 m.b., polegająca na uzupełnieniu podbudowy z mieszanki kamiennej oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej . Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3. 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, t.j. budowy drogi stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: tj, a) wykażą iż wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem (budowa drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej ceny ofertowej łącznie z podatkiem VAT, b) wykażą, że posiadają środki finansowe własne lub dostęp do środków finansowych (potwierdzone opinią banku) w wysokości ceny ofertowej łącznie z podatkiem VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, wraz z niżej wymienionymi załącznikami: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według załącznika nr 2. 2. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według załącznika nr 3 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 9 - jeżeli dotyczy, ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej ceny oferty łącznie z podatkiem VAT. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada własne lub dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej ceny ofertowej łącznie z podatkiem VAT. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 4. Do wykazu należy dołączyć wymagane przepisami uprawnienia budowlane, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej Izby. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem (budowa drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - według załącznika nr 5, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (dokumenty potwierdzone przez poprzednich Zamawiających) . 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy i realizacji robót - według załącznika nr 6. 11. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. 12. Dowód wniesienia wadium - wadium wniesione w gotówce należy potwierdzić załączając do oferty kopię dokonania przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż gotówka, do oferty należy załączyć oryginał wadium. 13. List intencyjny o zamiarze wspólnej realizacji niniejszego zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy. 14. Umowę spółki regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie - dotyczy wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej 15. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koscielec.nowoczesnagmina.pl/?a=2688
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach