Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych o znaczeniu lokalnym w Święciechowie na ulicach: Majora Hubala, Kolbego, Generała Tadeusza Kutrzeby, Dojazdowej i Plater - dokończenie przebudowy poprzez wykonanie chodników i zjazdów do posesji

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5333510 , fax. 065 5299548
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    ul. Ułańska 4 4
    64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5333510, fax. 065 5299548
    REGON: 41105071200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieciechowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych o znaczeniu lokalnym w Święciechowie na ulicach: Majora Hubala, Kolbego, Generała Tadeusza Kutrzeby, Dojazdowej i Plater - dokończenie przebudowy poprzez wykonanie chodników i zjazdów do posesji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg wewnętrznych o znaczeniu lokalnym w Święciechowie na ulicach: Majora Hubala, Kolbego, Generała Tadeusza Kutrzeby, Dojazdowej i Plater - dokończenie przebudowy poprzez wykonanie chodników i zjazdów do posesji. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: a)wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6cm , b)wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8cm, Zamówienie obejmuje również: - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, - oznakowanie robót i ich zabezpieczenie, - wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych, - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 6 i zał. nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) i należy je wnieść przed upływem terminu do składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych poprzez przyjęcie od wykonawców i sprawdzenie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych wymogów. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału Zamawiający będzie się kierował regułą:spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, według wzoru załączonego do specyfikacji - Załącznik nr 3, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swieciechowa.pl/dokumenty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach