Przetargi.pl
Przebudowa drogi w miejscowości Kolonia Bogumiłów, remont dróg w miejscowościach Bogumiłów, Kolonia Grądy i Męcka Wola na terenie Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w miejscowości Kolonia Bogumiłów, remont dróg w miejscowościach Bogumiłów, Kolonia Grądy i Męcka Wola na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Zamówienie, którego przedmiotem jest przebudowa drogi w miejscowości Kolonia Bogumiłów, remont dróg w miejscowościach Bogumiłów i Kolonia Grądy oraz remont drogi w miejscowości Męcka Wola na terenie Gminy Sieradz realizowane będzie w następujących częściach: a)Zadanie Nr 1 - remont drogi w miejscowości Bogumiłów b)Zadanie Nr 2 - przebudowa drogi w miejscowości Kolonia Bogumiłów c)Zadanie Nr 3 - remont drogi w miejscowości Kolonia Grądy d)Zadanie Nr 4 – remont drogi w miejscowości Męcka Wola 2)Przedmiot zamówienia: a)Zadanie Nr 1 – remont drogi w miejscowości Bogumiłów Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Bogumiłów na odcinku od km 0+000, tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi gminnej Bogumiłów – Dąbrówka, do km 0+330, tj. do końca ogrodzonej działki nr 282 (działki nr 146 i 292). Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -prędkość miarodajna - 40km/godz. -obciążenie ruchem - nie określa się, -szerokość jezdni – 4,20m, -szerokość poboczy utwardzonych – 1,00m, -długość odcinka - 330m. Remont odcinka drogi będzie polegał na wykonaniu, w szczególności, następujących robót: -odtworzeniu istniejącej osi drogi w terenie; -plantowaniu wraz z zagęszczeniem istniejącej nawierzchni jezdni w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej, -ułożeniu warstwy wyrównawczej grubości 12cm na odcinku od km 0+000 do km 0+235 oraz 18cm na odcinku od km 0+235 do 0+330 z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcjach odpowiednio 0-32mm i 0,63mm, -skropieniu krawędzi na szerokości 0,50m emulsją asfaltową kationową, -ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego, -utwardzeniu poboczy istniejących pospółką żwirową o frakcji 0-30mm przy średniej grubości 12cm, -ustawieniu oznakowania pionowego. b)Zadanie Nr 2 – przebudowa drogi w miejscowości Kolonia Bogumiłów Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Kolonia Bogumiłów na odcinku od km 0+000 tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi gminnej Bogumiłów – Dąbrówka, do km 0+466 tj. końca działki nr 134 (dz. nr 134 i 146 obręb Kolonia Bogumiłów) Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -obciążenie ruchem - nie określa się, -szerokość jezdni – 4,20m, -szerokość poboczy – 0,65 – 0,90m, -prędkość miarodajna – 40 km/godz. -długość odcinka - 466m. Przebudowa drogi będzie polegała na wykonaniu, w szczególności, następujących robót: -odtworzeniu w terenie istniejącej osi jezdni, -zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej, -rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej na odległość 8m od krawędzi jezdni drogi gminnej, -plantowaniu istniejącej nawierzchni żwirowej celem nadania odpowiednich spadków poprzecznych, -ułożeniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki tłucznia kamiennego 0-32mm przy średniej grubości 12cm, -skropieniu emulsją asfaltową krawędzi podbudowy na szerokości 0,75m oraz na istniejącej nawierzchni bitumicznej, -ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5cm, -uzupełnieniu istniejących poboczy pospółką żwirową o frakcji 0-30mm przy grubości średniej 12cm, -uregulowaniu do poziomu nowej jezdni i poboczy pokryw studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz zasuw zaworów wodociągowych, -ustawieniu niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu oznakowania pionowego. c)Zadanie Nr 3 - remont drogi w miejscowości Kolonia Grądy Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Kolonia Grądy na odcinku od km 0+000, tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi gminnej Grądy – Kamionaczyk, do km 0+410, tj. końca zabudowy miejscowości Kolonia Grądy (koniec działki nr 24 strona lewa) (dz. nr 150, 151 i 152 obręb Kolonia Grądy) Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa -prędkość miarodajna - 40km/godz. -obciążenie ruchem - nie określa się -szerokość jezdni – 4,00 m -szerokość poboczy – 0,50 – 1,00 m, -długość odcinka – 410 m. Remont odcinka drogi wewnętrznej dojazdowej będzie polegał, w szczególności, na wykonaniu następujących robót: -odtworzeniu istniejącej osi drogi w terenie, zaleca się odtworzenie granic pasa drogowego ze względu na skomplikowany jego przebieg na całym odcinku, -wykonaniu remontu przepustu o średnicy 80cm w km 0+307 polegającego na wymianie zniszczonych rur betonowych. Na przepuście należy ułożyć podbudowę z mieszanki tłucznia kamiennego 0 - 63mm o grubości 15cm. Rury PEHD należy posadowić na stabilizacji piasku cementem o grubości 20cm, -plantowaniu istniejącej nawierzchni w celu uzyskania spadków poprzecznych i poprawienia równości podłużnej, -ułożeniu warstwy wyrównawczej z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0 - 32 mm przy średniej grubości 6cm, -skropieniu krawędzi podbudowy emulsją asfaltową kationową na szerokości 0,50m, -ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego, -wykonaniu poboczy z pospółki żwirowej przy średniej grubości 8cm wraz z plantowaniem i zagęszczeniem, -wyregulowanie zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni i poboczy, -ustawieniu niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu oznakowania pionowego. d)Zadanie Nr 4 – remont drogi w miejscowości Męcka Wola Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Męcka Wola (dz. nr ew. 1290 obręb Męcka Wola) na długości ok. 194m. Remont odcinka drogi wewnętrznej dojazdowej będzie polegał, w szczególności, na wykonaniu następujących robót: -oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z destruktu, -regulacji studzienek kanalizacyjnych, -zagruntowaniu emulsją asfaltową nawierzchni, -wykonaniu nakładki z masy bitumicznej gr. 5 cm -na odcinku 40 m wykonanie nowej podbudowy z warstwą odsączającą gr 10 cm i tłucznia gr 15 cm oraz nawierzchni bitumicznej gr 5 cm. 3)Przed przystąpieniem do robót należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, studnie kanalizacji sanitarnej oraz zawory wodociągowe. Roboty w promieniu 1,5 m od tych urządzeń należy wykonywać ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 4)Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane 60 miesięcznego okresu gwarancji i 60 miesięcznego okresu rękojmi od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 5)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki Nr 10,11,12 do SIWZ. 6)a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, -roboty związane z przebudową i remontem nawierzchni (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót). b)Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią pkt 8 Załącznika Nr 1 do SIWZ. c)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 6 a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, -przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d)Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczenia, bądź przedstawienie oświadczenia niekompletnego, nie obejmującego wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. e)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 6 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: -oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; -poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.). (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; f)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 6 a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku Nr 2 do SIWZ – wzór umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 6 a) czynności i może być podstawą do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: a)Zadanie Nr 1 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) b)Zadanie Nr 2 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) c)Zadanie Nr 3 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) d)Zadanie Nr 4 Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie Nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z przedmiarami i kosztorysami ofertowymi (załącznik Nr 12 i 13 do SIWZ), 2)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 3)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 4)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 9 do SIWZ. 2.Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach