Przetargi.pl
Przebudowa drogi w m. Lubochnia działka nr 102, 149/41 gmina Gniezno

Gmina Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 245 750 , fax. 614 245 751
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniezno
    Al. Reymonta 42624
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 245 750, fax. 614 245 751
    REGON: 63125951900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w m. Lubochnia działka nr 102, 149/41 gmina Gniezno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Lubochnia (działka nr 102, 149/41 – obręb Lubochnia) na długości 566,42 m. Zakres wykonania: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm (AC11S) b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 4 cm (AC11W) c) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabi lizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm grub. 10 cm (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) d) dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm grub. 10 cm (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) e) warstwa odcinająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm f) wykonanie poboczy ziemnych oraz umocnienie ich kruszywem łamanym grub. 10 cm na szerokości 0,50 m (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) g) wykonanie zjazdów 2. Stan istniejący Obecnie w otoczeniu projektowanej drogi znajduje się droga z kruszywa różnego rodzaju (kamień łamany, gruz betonowy, żużel wielkopiecowy). Jej istniejący przebieg nie mieści się w pasie drogowym. Z tego względu, istniejącą drogę należy rozebrać i skorygować jej przebieg tak aby mieściła się w pasie drogowym. Woda opadowa spływa na przyległe tereny zielone. W pasie drogowym znajduje się następujące uzbrojenie podziemne: - sieć wodociągowa - sieć gazowa - sieć energetyczna 3. Podstawowe parametry projektowe: - kategoria drogi - gminna - klasa drogi – lokalna „L” - kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa 30 km/godz. - dopuszczalny nacisk na oś 80 kN - długość drogi 566,42m - szerokość jezdni 4,0 m – 5,0 m (łuki) - pochylenie poprzeczne jezdni na odcinkach prostych – daszkowe 2% - pochylenie na łuku – 3% - pochylenie poboczy umocnionych i gruntowych – 8% 4. Rozwiązania projektowe: 5.1. Sytuacja Przebieg budowanej drogi przedstawiony jest na załączniku „Plan sytuacyjny”. W stosunku do istniejącego przebiegu dokonano znacznej korekty tak, aby wpasować się w pas drogowy. Szerokość jezdni 4,0 m plus obustronne pobocze umocnione kruszywem łamanym szer. 0,5 m plus dodatkowe 0,25 m z gruntu dowiezionego (na łukach szerokość zwiększona max. do 5,0 m). Połączenia z przyległymi drogami poprzez łuki kołowe o promieniach R=6,0 m i. R=10,0 m. 5.2. Niweleta Zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do postepowania. 5.3. Przekrój poprzeczny Przekrój poprzeczny budowanej drogi: a) szerokość jezdni (warstwa ścieralna) – 4,0 m (do 5,0 m na łukach) b) pochylenie jezdni na prostej – daszkowe 2% c) pochylenie na łuku jednostronne 3-7% d) pobocze umocnione kruszywem łamanym szer. 0,5 m plus 0,25 pobocza z gruntu – pochylenie 8% UWAGA: W miejscach gdzie jest wąski pas drogowy i nie mieści się umocnione pobocze szerokości 0,5 m, wówczas należy dokonać umocnienia jedynie do granicy pasa drogowego. 5.4. Konstrukcja jezdni a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 4 cm c) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabi lizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm grub. 10 cm (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) d) dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm grub. 10 cm (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) e) warstwa odcinająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm 5.5. Konstrukcja zjazdów 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub.4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 4 cm 2. górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabi lizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm grub. 10 cm (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) 3. dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm grub. 10 cm (kruszywo o min. parametrach: nasiąkliwość WA24-1, mrozoodporność F1, odporność na rozdrabnianie LA <=20) 4. warstwa odcinająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm 5. Odwodnienie. Odwodnienie projektowanej drogi odbywać będzie się na przyległy teren - pobocza gruntowe (w obrębie pasa drogowego) dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym. Ze względu na wyniesienie niwelety w gór ę nie ma potrzeby wykonania dodatkowych rowów przydrożnych. 6. Oznakowanie Przebudowa drogi nie wiąże się ze zmianami w organizacji ruchu. 7. Zieleń W miejscu przebudowy nie występuje roślinność które kolidują ze skorygowanym przebiegiem drogi. 8. Urządzenia obce W miejscu planowanych robót występuje sieć wodociągowa, gazowa i energetyczna. Ze względu na niewielkie wykopy ryzyko uszkodzenia tychże sieci jest niewielka. Jednakże zaleca się przed rozpoczęciem robót ziemnych wykonanie przekopów próbnych w celu ustalenia rzeczywistego położenia sieci podziemnych. Należy zwróci ć szczególną uwagę na znaki geodezyjne podlegające ochronie prawnej, w przypadku uszkodzenia niezwłocznie powiadomić Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 10 Uwagi końcowe. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną oraz przepisami bezpieczeństwa pracy. Do robót należy użyć materiały posiadające atesty, orzeczenia zgodności z normą oraz uzyskać zgodę Zamawiającego. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót oraz wymagania dla materiałów przeznaczonych do robót określają szczegółowe specyfikacje techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności: a) przedmiar robót; b) dokumentacja techniczna c) uzgodnienia branżowe d) szczegółowa specyfikacja techniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach