Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Gaszynie ul. Strumykowa - Zadanie nr 1, Budowa drogi Wieluń, ul. Łąkowa - Zadanie nr 2, Budowa drogi Wieluń, ul. Matejki - Zadanie nr 3, Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników - Zadanie nr 4, Remont ul. Wyszyńskiego od strony ul. Kościuszki - Zadanie nr 5.

Urząd Miejski w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8860249 , fax. 043 8860260
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wieluniu
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8860249, fax. 043 8860260
    REGON: 00052565900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Gaszynie ul. Strumykowa - Zadanie nr 1, Budowa drogi Wieluń, ul. Łąkowa - Zadanie nr 2, Budowa drogi Wieluń, ul. Matejki - Zadanie nr 3, Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników - Zadanie nr 4, Remont ul. Wyszyńskiego od strony ul. Kościuszki - Zadanie nr 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi Wieluń, ul. Łąkowa - Zadanie nr 2: branża drogowa, odwodnienie pasa drogowego, usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem. Należy przewidzieć przeprowadzenie procedury w oparciu o ustawę o Szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych oraz konieczność umieszczenia w pasie drogowym urządzeń, o których mowa w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych. Długość projektowanej drogi około 500 m; Budowa drogi Wieluń, ul. Matejki - Zadanie nr 3: branża drogowa, odwodnienie pasa drogowego, usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem, Należy przewidzieć konieczność umieszczenia w pasie drogowym urządzeń, o których mowa w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych. Długość projektowanej drogi około 270 m; Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników - Zadanie nr 4: branża drogowa. Długość projektowanej drogi około 290 m; Remont ul. Wyszyńskiego od strony ul. Kościuszki - Zadanie nr 5: branża drogowa. Długość projektowanej drogi około 70 m. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych, dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi do ustawy. Zakres rzeczowy objęty projektem pokazano na schematach lokalizacyjnych projektowanych inwestycji, które stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.4. Zakres rzeczowy usług: Zakres rzeczowy każdej z wyżej wymienionych dokumentacji projektowych winien obejmować: 1) pozyskanie matrycy dla celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego, 2) uzyskanie wymaganych przepisami szczególnymi wszystkich uzgodnień, sprawdzeń, opinii i zezwoleń niezbędnych do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (decyzja pozwolenia na budowę, zgłoszenie robót budowlanych lub zgody na realizację inwestycji drogowej), 3) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ile będzie konieczna, 4) w razie potrzeby uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na odprowadzenie wód deszczowych, 5) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, o ile będzie konieczna 6) uzyskanie prawomocnego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, 7) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej: a) projekt budowlany, uwzględniający obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych - w ilości 5 egz., b) projekt wykonawczy, uzupełniający i uszczegóławiający projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 5 egz., c) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 2 egz., 8) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz., 9) wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz., 10) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz., 11) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. Nr 177, poz. 1729) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD). Wykonawca na etapie projektowania będzie zobowiązany dokonywać uzgodnień przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Aprobata Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej. Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz prawomocnego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 31.01.2012 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie 1 - 165,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt pięć złotych 00/100), Zadanie 2 - 325,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięć złotych 00/100), Zadanie 3 - 165,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt pięć złotych 00/100), Zadanie 4 - 325,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięć złotych 00/100), Zadanie 5 - 105,00 zł (słownie: sto pięć złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach