Przetargi.pl
Budowę drogi zbiorczej od ul. Sieradzkiej do ul. 18 Stycznia w Wieluniu - projekt

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8860249 , fax. 43 8860260
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8860249, fax. 43 8860260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę drogi zbiorczej od ul. Sieradzkiej do ul. 18 Stycznia w Wieluniu - projekt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na budowę drogi zbiorczej w Wieluniu wraz z uzyskaniem ostatecznych dokumentów upoważniających do rozpoczęcia robót budowlanych. Droga zbiorcza o całkowitej długości około 2700 m, w tym około 1700 m - budowa drogi na odcinku od ul. Sieradzkiej do ul. Warszawskiej oraz około 1000 m - przebudowa na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. 18 Stycznia. Dokumentacja projektowa powinna obejmować branżę drogową, odwodnienie - kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kanał technologiczny, rozwiązania techniczne usunięcia wszelkich kolizji znajdujących się na trasie projektowanej drogi w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, opracowanie włączeń do dróg wyższej kategorii wraz z sygnalizacją świetlną (jeżeli będzie to konieczne), urządzenie terenów zielonych, uwzględnienie ewentualnych rozbiórek obiektów. Należy uwzględnić potrzebę wykonania podziału działek niezbędnych do realizacji zadania (maksymalnie od 1 do 5 działek) oraz badania geotechniczne. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi rozpoczęcie robót budowlanych. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do ustawy. Dokumentacja powinna być spójna z obecnie projektowanym dalszym odcinkiem drogi zbiorczej. Lokalizację inwestycji pokazano na mapie, która stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) pozyskanie matrycy dla celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), wykonanej analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego; 2) uzyskanie ostatecznych dokumentów upoważniających do rozpoczęcia robót budowlanych - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na odcinku od ul. Sieradzkiej do ul. Warszawskiej i decyzji pozwolenia na przebudowę na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. 18 Stycznia oraz wszelkich decyzji i uzgodnień do jej uzyskania; 3) opracowanie wniosku o uzyskanie decyzji środowiskowej wraz z jej uzyskaniem wraz z raportem OOŚ (jeżeli będzie wymagany); 4) pozwolenie wodno-prawne (jeżeli będzie wymagane); 5) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla każdej z branż uwzględniającej obowiązujące normy i przepisy opracowanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) obejmującej: a) projekt budowlany - w ilości 5 egz., b) projekt wykonawczy - w ilości 5 egz., c) przedmiar robót - w ilości 2 egz., d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz.; 6) opracowanie rozwiązań technicznych usunięcia wszelkich kolizji znajdujących się na trasie projektowanej drogi w zakresie niezbędnym do realizacji zadania; 7) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - w ilości 2 egz.; 8) wykonanie kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.; 9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. Nr 177, poz. 1729) wraz ze wszystkimi uzgodnieniami - w ilości 2 egz. Całość kompletnej dokumentacji projektowej Wykonawca powinien sporządzić w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD); Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz ostatecznych dokumentów upoważniających do rozpoczęcia robót budowlanych. W przypadku konieczności dodrukowania dodatkowych egzemplarzy dokumentacji projektowej w związku z uzgodnieniami lub umowami z zarządcą drogi lub gestorem sieci, Wykonawca ma obowiązek w ramach umowy dostarczyć dodatkowe egzemplarze dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 28.06.2013 r. do godz. 13.00 w wysokości: 3 250,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach