Przetargi.pl
Przebudowa drogi publicznej kategorii gminnej nr 020315C, tj. ul. Polnej położonej w m. Sośno

Gmina Sośno ogłasza przetarg

  • Adres: 89-412 Sośno, Nowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523890110 , fax. +48523891279
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośno
    Nowa 1
    89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523890110, fax. +48523891279
    REGON: 092350955
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi publicznej kategorii gminnej nr 020315C, tj. ul. Polnej położonej w m. Sośno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi publicznej kategorii gminnej nr 020315C, tj. ulicy Polnej położonej w m. Sośno. Przebudowa ulicy polegać ma na utwardzeniu nawierzchni jezdni drogi i nadaniu jej wymaganych parametrów technicznych, wraz z zapewnieniem drodze pożądanej nośności oraz wykonaniu robót temu towarzyszących. Powyższe przedsięwzięcie inwestycyjne zaplanowane jest do wykonania na odcinku o długości 0,28160 km ulokowanym pomiędzy km 0+054,00 a km 0+335,60 jej przebiegu. Droga spełnia przede wszystkim funkcję drogi dojazdowej do terenów zabudowy jednorodzinnej i rekreacyjnej. Lokalizacja inwestycji: - dz. nr. ewid.: 244, 415 i 432 obręb Sośno, gm. Sośno. W ramach zadania (po uprzednim oznakowaniu miejsca robót i przeprowadzeniu robót pomiarowych), należy: - wykonać roboty rozbiórkowe; - usunąć humus zalegający na powierzchni projektowanych robót; - wykonać prace zmechanizowane związane z wykonaniem projektowanych robót ziemnych w zakresie korytowania; - zamontować dwudzielne rury osłonowe; - wykonać profilowanie i zagęszczenie podłoża pod projektowane warstwy konstrukcyjne; - wykonać warstwę odsączającą; - ustawić krawężniki, oporniki i obrzeża betonowe na ławach betonowych z oporem; - wykonać projektowaną podbudowę; - wykonać nawierzchnię jezdni, zjazdów i podejść do furtek; - wykonać nawierzchnię umocnionych poboczy; - zahumusować i obsiać trawą nieumocnione powierzchnie gruntowe; - przeprowadzić roboty wykończeniowe. Po wykonaniu w/w zakresu robót należy: - przeprowadzić roboty porządkowe; - dokonać inwentaryzacji powykonawczej. Projektowane zagospodarowanie: 1) Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej koloru szarego typu EKO-KWADRAT o gr. 8 cm – 1541 m2; 2) Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej koloru szarego (cegiełka) o gr. 8 cm – 95 m2; 3) Nawierzchnia poboczy z kraty parkingowej o wys. 4 cm, zahumusowana i obsiana trawą – 477 m2; 4) Nawierzchnia podejść do furtek z kostki betonowej koloru odmiennego od szarego (cegiełka) gr. 8 cm – 18 m2; 5) Nieumocnione powierzchnie gruntowe zahumusowane i obsiane trawą – 198 m2; 6) Oporniki betonowe o wymiarach 100x25x12 cm na ławie betonowej z oporem – 440 m; 7) Krawężnik betonowy o wymiarach 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem – 55 m; 8) Krawężnik betonowy o wymiarach 100x22x15 cm na ławie betonowej z oporem – 96 m; 9) Obrzeża betonowe o wymiarach 100x30x8 cm na ławie betonowej z oporem – 300 m; 10) Dwudzielne rury osłonowe śr. 110 mm na kablach teletechnicznych – 10 m; 11) Dwudzielne rury osłonowe śr. 110 mm na kablach elektroenergetycznych – 95 m. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Roboty drogowe będą prowadzone w pasie drogi gminnej. Wobec powyższego przed przystąpieniem do robót, Wykonawca winien opracować czasowy projekt organizacji ruchu zaopiniowany przez Gminę Sośno. Koszt zakupu i montażu znaków drogowych na czas budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego gminnego. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie, w obecności przedstawicieli ich administratorów, zachowując przy tym należną ostrożność. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Warunki równoważności: dla kostki brukowej typu EKO-KWADRAT – możliwość zastosowania kostki betonowej innej firmy, lecz winna spełniać warunki: - kostka grubości 8 cm, stosowana jako materiał do pokrycia dróg, wjazdów, podjazdów, placów i wszelkich innych nawierzchni użytkowych; powierzchnia kostki gładka o ściętych krawędziach, spoiny umożliwiające wnikanie wody w glebę, które można wypełnić grysem, ziemią lub trawą. Materiały użyte do budowy powinny posiadać stosowne atesty lub deklaracje zgodności stwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wymagania dotyczące zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 2 (jeżeli dotyczy), - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach