Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach operacji pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 L (Wola Osowińska – Nowiny) – Tereba – Talczyn – Annopol – do dr. woj. Nr 808 ”

Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Krańcowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 542 702 , fax. 818 553 217
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie
    ul. Krańcowa 6
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 542 702, fax. 818 553 217
    REGON: 43102931700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach operacji pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 L (Wola Osowińska – Nowiny) – Tereba – Talczyn – Annopol – do dr. woj. Nr 808 ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuję przebudowę drogi powiatowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach operacji pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 L (Wola Osowińska – Nowiny) – Tereba – Talczyn – Annopol – do dr. woj. Nr 808 ". Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zamówienie obejmuje : - wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego PFU (wszelkie uzgodnienia, decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia leżą po stronie Wykonawcy). - przygotowania wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wraz z uzyskaniem pozwolenia/ braku sprzeciwu na realizację inwestycji przez wykonawcę w imieniu zamawiającego Inwestycja zlokalizowana jest na odcinku drogi powiatowej nr 1221 L (Wola Osowińska – Nowiny) – Tereba – Talczyn – Annopol – do dr. woj. Nr 808 " od km 6+900,00 do km 8+111,53 na długości 1 211,53 mb. 1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016.1666): - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - wykonanie podbudowy - wykonanie nawierzchni - wykonanie elementów odwodnienia - roboty wykończeniowe - wykonanie elementów ulic 1) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wyżej wymienionych czynności na cały okres wykonywania tych czynności. 2) Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie iż osoby skierowane do wykonywania wyżej wymienionych czynności będą zatrudnione na umowę o pracę. 3) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r, poz. 1666). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia osób, o których mowa ust.1 Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na etapie realizacji zamówienia /raz na kwartał/ oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę z podaniem rodzaju wykonywanych robót, ilości zatrudnionych osób i stanowiska na jakim zatrudnione są osoby . 5) Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w ust. 4, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych na umowę o pracę osób, o których mowa w ust. 4. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, w zakresie czynności wymienionych w pkt.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 18.11.2016 r. do godz.10:00 , przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie: nr konta 29 8707 0006 0021 2089 2000 0002 zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 997 r. - Prawo bankowe), z dopiskiem : Wadium: Przebudowa drogi powiatowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach operacji pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 L (Wola Osowińska – Nowiny) – Tereba – Talczyn – Annopol – do dr. woj. Nr 808 ” Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016.359 oraz z Dz.U. z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami). 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału i musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą do godz. 10:00 dnia 18.11.2016 r. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach