Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej ul. Moniuszki w Wałbrzychu na odcinku od km 0+400 do 0+700

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej ul. Moniuszki w Wałbrzychu na odcinku od km 0+400 do 0+700
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z „Przebudowa drogi powiatowej ul. Moniuszki w Wałbrzychu na odcinku od km 0+400 do 0+700”. Zamówienie realizowane będzie na podstawie projektu pn. „Przebudowa drogi powiatowej ul. Moniuszki w Wałbrzychu. Wałbrzych, ul. Moniuszki. Działka nr 331/1 obręb 0032 Gaj, działka nr 22 obręb 0031 Sobięcin.” - Frezowanie nawierzchni bitumicznej - Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego - Wykonanie korytowania z wywozem urobku - Mieszanka związana cementem - Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego - Skropienie podbudowy emulsją asfaltową - Wykonanie podbudowy zasadniczej AC 22P gr. 7 cm - Skropienie podbudowy emulsją asfaltową - Wykonanie warstwa wiążącej z AC 16W gr. 6 cm - Uzupełnienie poboczy frezowiną 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy - Prawo budowlane, 2) uzyskanie niezbędnych do wykonania zamówienia, uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, decyzjii postanowień, w ramach ceny określonej w § 5 ust. 2 umowy, 3) uzyskanie uzgodnień z właścicielami gruntów, które nie są w zarządzie Zamawiającego (jeśli zaistnieje taka potrzeba np. dla zaplecza budowy), 4) oznakowania terenu budowy tablicą informacyjną, zgodnie z prawem budowlanym, 5) przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w SSTWiOR, 6) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego, 7) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu w terminie określonym w § 3 ust. 2 Umowy, jego wprowadzenie i utrzymanie w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść i dojazdów do posesji, 8) po przejęciu terenu budowy demontaż, zabezpieczenie i przechowanie urządzeń wyposażenia pasa drogowego stanowiącego majątek Gminy Wałbrzych, tj. m.in.: istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego. Przed protokolarnym przekazaniem terenu budowy Wykonawca wykona na terenie przyszłych robót inwentaryzację majątku drogowego Gminy Wałbrzych obejmującą wszystkie materiały i urządzenia stanowiące wyposażenie pasa drogowego. Inwentaryzacja podlegać będzie weryfikacji Zamawiającego, 9) zawiadomienie pisemne wszystkich właściwych instytucji (w szczególności służb medycznych i ratunkowych oraz policji i straży pożarnej) o terminach rozpoczęcia robót i wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem, 10) kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami SSTWiOR, 11) realizacja poleceń wpisanych do dziennika budowy, 12) poniesienia kosztów związanych z wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstaną w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonaniem i wykonywaniem przedmiotu zamówienia, a także za szkody osób trzecich wynikające z organizacji i sposobu prowadzenia robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie stałe monitorowanie spraw związanych z usuwaniem powstałych szkód, 13) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami SSTWiOR oraz określonymi przez Inspektora Nadzoru, 14) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót uporządkowanego i nadającego się do użytkowania, 15) wykonywanie na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach i chodnikach przechodzących przez teren placu budowy oraz zorganizowanie stanowisk czyszczenia opon samochodów wyjeżdżających z budowy na drogę. Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu, 16) informowanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających, w terminach i w zakresie określonym w SSTWiOR, 17) informowanie Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 19) opracowanie i przedłożenie programu zapewnienia jakości w terminie określonym w § 3 ust. 2 Umowy, 20) zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja, na własny koszt zaplecza budowy dla własnych potrzeb, oraz dla potrzeb Inspektora nadzoru, w tym pomieszczenie dla przeprowadzenia rad budowy i narad koordynacyjnych co najmniej dla 10 osób, 21) sporządzenie i przedłożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w terminie określonym w § 3 ust. 2 Umowy, 22) sporządzenie i przedłożenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie określonym w § 3 ust. 2 Umowy, 23) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie siedziby, nazwy, nr NIP, REGON i telefonu, 24) realizowanie obowiązków określonych w § 13 umowy i w SIWZ w zakresie dot. podwykonawstwa, 25) przeprowadzanie cotygodniowych rad budowy, 26) praca przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty, w godzinach od 6:00 do 22:00, a w razie potrzeby, na polecenie Zamawiającego, także w niedziele i święta. Istnieje możliwość prowadzenia robót w niedziele i święta także na wniosek Wykonawcy, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę, 27) protokolarne przekazanie terenu budowy po zakończeniu robót w stanie uporządkowanym oraz demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych, nie później niż w dniu odbioru ostatecznego robót i montaż stałego oznakowania, 28) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej łącznie z wytyczeniem punktów głównych i geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, 29) ochrona punktów geodezyjnych oraz ich odtworzenie w przypadku ich zniszczenia, 30) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznych decyzji administracyjnych; pozwolenia na użytkowanie, jeżeli wymóg taki będzie wynikał ze stosownych decyzji administracyjnych. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załączniki do SIWZ – Dokumentacja Projektowa i przedmiar robót. Potrzeby osób niepełnosprawnych zostają zapewnione poprzez zwiększenie bezpieczeństwa ruchu poprzez poprawę stanu technicznego drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Przetarg – ul. Moniuszki w Wałbrzychu”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach