Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 9401 S ul. Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Parkowej- „Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi. - Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki, Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270, 32 2411279 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, 32 2411279, fax. 32 2414060
    REGON: 000166249
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 9401 S ul. Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Parkowej- „Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi. - Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki, Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 9401 S ul. Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Parkowej - „Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi”. - „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki, Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie” w tym: a) w części finansowanej przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 9401 S ul. Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Parkowej – Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi” , na podstawie następującej dokumentacji projektowej: 1. Projekt przebudowy ulicy Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Lwowskiej – Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi – część drogowa wraz z odwodnieniem, przedmiarem robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania idbioru Robót. Przedmiar robót i SSTWiORB obejmują organizację ruchu. 2. Projekt docelowej organizacji ruchu, 3. Projekt przebudowy ulicy Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Lwowskiej – Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi – projekt wykonawczy w zakresie oświetlenia ulicznego, przedmiar robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 4. Projekt przebudowy ulicy Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Lwowskiej – projekt wykonawczy w zakresie przebudowy i zabezpieczenia sieci El-EN nN, SN, przedmiar robót. W zakres robót finansowany przez MZUiM w Chorzowie wchodzą: - dla części drogowej wraz z odwodnieniem i docelową organizacją ruchu: a)przebudowa jezdni ulicy Kościuszki w tym likwidacja torowiska tramwajowego oraz przebudowa skrzyżowania ulic: Kościuszki, P. Skargi, Poniatowskiego, b)przebudowa miejsc parkingowych przy ul. Kościuszki, c)przebudowa chodników wraz z wydzieleniem ścieżek rowerowych, d)przebudowa istniejącego odwodnienia - przebudowa wpustów drogowych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji, e) wykonanie docelowej organizacji ruchu: •oznakowanie poziome, •oznakowanie pionowe, •urządzenia zabezpieczające ruch pieszych. - przebudowa oświetlenia ulicznego: a) przebudowę oświetlenia ulicznego, b) oświetlenie asymetryczne wybranego przejścia dla pieszych i rowerzystów, c) wybudowanie nowych złączy podziału sieci oświetleniowej, d) demontaż sygnalizacji świetlnej, e) ochrona przeciwporażeniowa - przebudowa i zabezpieczenie sieci El-EN nN, SN: a) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektro energetycznejSN b) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektro energetycznej nN c) zabezpieczenie istniejących kabli SN i nN d) ochrona przeciwporażeniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAKRES MIEJSKIEGO ZARZĄDU ULIC I MOSTÓW 1. Przedmiotem zamówienia w części finansowanej przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 9401 S ul. Kościuszki w Chorzowie na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Parkowej – Etap I – odcinek od ul. Moniuszki do ul. P. Skargi” i polega na: - przebudowie jezdni ulicy Kościuszki w tym likwidacji torowiska tramwajowego oraz przebudowie skrzyżowania ulic: Kościuszki, P. Skargi, Poniatowskiego, przebudowie miejsc parkingowych przy ul. Kościuszki, przebudowie chodników wraz z wydzieleniem ścieżek rowerowych, przebudowie istniejącego odwodnienia - przebudowie wpustów drogowych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji, - przebudowie oświetlenia ulicznego , - przebudowie , zabezpieczeniu sieci elektroenergetycznej SN, nN o charakterystycznych wielkościach: A) branża drogowa: a)nawierzchnia z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca – beton asfaltowy AC 16 gr. 8 cm; w-wa ścieralna – z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA gr.4 cm) o pow. ca 2 515,00 m2; b)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolorowej (miejsca postojowe) o pow. ca 22,00 m2; c)nawierzchnia z kostki granitowej i płyt granitowych (wyspy przejezdne, miejsca postojowe, wjazdy) o pow. ca 573,00 m2; d)chodnik o nawierzchni z kostki granitowej i płyt granitowych o pow. ca 1 395,00 m2 oraz o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. ca 56,00 m2 ( w tym kostka z odzysku); e)ścieżka rowerowa o nawierzchni z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W gr. 8 cm; w-wa ścieralna – beton asfaltowy AC 85 barwiony – kolor czerwony ) o pow. ca 616,00m2; f)ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z betonu asfaltowego AC 85 (w-wa ścieralna gr. 4) o pow. ca 101,00m2; g)krawężniki kamienne o długości ca 981,00 mb; h)obrzeża kamienne o wym. 8x30 cm długości ca 794,00 mb; i)studzienki ściekowe uliczne (nowe) o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem oraz wpustem zawiasowym z żeliwa sferoidalnego typ ciężki D 400 w ilości 13,00 szt; j)przykanaliki z rur PVC-U o średnicy 200 mm długości ca 89,00 mb; k)rury ochronne dwudzielne o średnicy 110 mm i 160 mm długości ca 594,00 mb; l)oznakowanie: - poziome (grubowarstwowe), - pionowe, - bariery ochronne; m) humusowanie przy gr. 10 cm humusu na pow. ca 740,00m2. B/ oświetlenie uliczne: a)słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane wys. 8,00m wraz z wysięgnikami i oprawami w ilości ca 21 szt. oraz słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane wys. 5,00 m wraz z wysięgnikami i oprawami w ilości ca 4 szt.; b)rury ochronne o średnicy 110 mm długości ca 784,00 mb; c)kable do 1,0 kg/m długości ca 780,00 mb. C/ przebudowa i zabezpieczenie sieci elektro-energetycznej nN, SN: a)rury osłonowe z PCV o średnicy do 140 mm długości ca 221,00 mb; b)rury osłonowe dwudzielne o średnicy zew. 160 mm długości ca 185,5 mb; c)kabel elektroenergetyczny YAKXS 4x35 mm2 długości ca 20,00 mb; d)kabel elektroenergetyczny XUHAKXS 1x240 mm2 długości ca 110,00 mb; e)kabel elektroenergetyczny XRUHAKXS 1x120 mm2 długości ca 70,00 mb. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania powykonawczego operatu geodezyjnego dla każdej z branży oddzielnie. Szczegółowy zakres robót został zawarty w przedmiarach robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.W obrębie projektowanej inwestycji znajdują się punkty osnowy geodezyjnej podlegające ochronie zgodnie z art. 15 pkt.1 „Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do ochrony punktów osnowy geodezyjnej . W przypadku naruszenia punktów osnowy geodezyjnej wykonawca zobowiązany jest do jego odtworzenia. Punkty osnowy geodezyjnej podlegające ochronie: •61302910510 •613029110560 – punkt kolidujący z Inwestycją 2.Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotowego zamówienia odcinkami na gotowo. 3.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z podmiotami prowadzącymi działalność - obiekt handlowy Kaufland, biurowiec w rejonie prowadzonych robót wszystkich czasowych zamknięć lub ograniczeń przejazdu, które mogą utrudnić funkcjonowanie firm. Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie wszystkie podmioty o ograniczeniach w ruchu. 4.Wykonawca zapewni dojazdy mieszkańców do posesji. 5.Obowiązki wykonawcy i warunki wykonywania robót. 5.1.Prowadzenie prac budowlanych na wydłużonym dniu pracy. 5.2.Do obowiązków wykonawcy należy: a)dozór budowy i ochrona mienia; b)zagospodarowanie placu budowy, w tym tymczasowe ogrodzenie i oświetlenie placu budowy - z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i p. poż.; 5.3.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie i terminie wymaganym warunkami umownymi. W harmonogramie uwzględnione zostaną terminy występowania Wykonawcy do Zamawiającego o płatność za wykonany zakres robót. 5.4.Zamawiający zaleca, aby wykonawca dokonał wizji w terenie celem sprawdzenia warunków na przyszłym placu budowy, w tym warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, czy też uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu robót niezbędnych do kompleksowego wykonania pełnego zakresu zamówienia. 5.5.Przed rozpoczęciem robót wykonawca przy współudziale zamawiającego i inspektora nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy. Inwentaryzację należy datować i przekazać zamawiającemu w terminie do 10 dni od przejęcia placu budowy. 5.6.Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126 z 2003 roku z późniejszymi zmianami), w związku z art. 21 a ust.1 ustawy Prawo Budowlane wykonawca (w jego imieniu kierownik budowy) jest zobowiązany przed rozpoczęciem budowy sporządzić lub zapewnić sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który będzie uwzględniać specyfikę zadania i warunki prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany przekazać go przedstawicielowi zamawiającego nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem robót. 5.7.Parametry techniczne jak w szczególności: wymiary, geometria i lokalizacja elementów oraz planowane rodzaje materiałów zawiera Dokumentacja Projektowa. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania ustaleń zawartych w szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji robót branżowych określonych w projektach branżowych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opisujących Przedmiot Zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że będą nie gorsze jakościowo i technicznie od zastosowanych w dokumentacji projektowej. 5.8.Lokalizacja i organizacja zaplecza budowy należy do obowiązków wykonawcy w ramach wynagrodzenia kosztorysowego. Wykonawca ponosi w szczególności koszty organizacji zaplecza, w tym pomieszczeń socjalnych i magazynowych, składowania materiałów i parkowania sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów bhp i p.poż., planu BIOZ, ochrony znajdujących się na terenie budowy obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu, zabezpieczenia mienia przed kradzieżą oraz uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 5.9.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę geodezyjną, która oprócz czynności wynikających z rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie z dnia 21.02.1995 (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133) zobowiązana będzie zapewnić wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla każdej branży oraz do przekazania tej inwentaryzacji zamawiającemu w 2 egz.w dniu odbioru końcowego z naniesieniem w zasobach miejskich. 5.10.Wykonawca jest zobowiązany pisemnie zgłaszać do odbioru, roboty zanikające i ulegające zakryciu. Odbiór ten powinien być dokonany w czasie uzgodnionym z inspektorem nadzoru bez hamowania ogólnego postępu robót. Odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu dokonuje Inżynier kontraktu z powiadomieniem i przy ewentualnym udziale zamawiającego. 5.11.Wykonawca jest zobowiązany przed wprowadzeniem wszelkich zmian w wykonywaniu robót, stosowaniu zamiennych materiałów czy technologii uzyskać akceptację projektanta, inspektora nadzoru oraz zamawiającego. 5.12.Wykonawca jest zobowiązany do organizacji pracy w taki sposób, aby utrzymać ruch drogowy w obrębie dróg znajdujących się w obszarze oddziaływania prowadzonych robót. Podstawą realizacji robót będzie zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. 5.13.Wykonawca będzie ponosił wszelkie konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem i niewłaściwym utrzymaniem tego oznakowania w czasie realizacji robót, jak też w czasie przerw w prowadzonych robotach. 5.14.Wykonawca odpowiada za instalacje i sieci na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak kable, rurociągi itp. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. 5.15.Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i SIWZ z materiałów własnych i nowych. Materiały stosowane do robót budowlanych powinny spełniać wszystkie wymagania art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (Dz. U. Nr 207 z 2003 r. poz. 2016 z późn. zm.) w brzmieniu określonym art. 37 ust. 2 Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (Dz. U. Nr 92 z 2004r. poz. 881), czyli odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikaty zgodności z polskimi normami lub aprobaty techniczne, deklaracji zgodności, atesty itp.). W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane, każda partia dopuszczona do wykonania robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby muszą być poparte wynikami badań wykonanych przez niego. Każdy materiał, urządzenie, aparat niespełniający tych wymagań nie będzie zaakceptowany przez Inżyniera kontraktu, a stwierdzenie takiego przypadku będzie traktowane jako nienależyte wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. 5.16.Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do akceptacji inspektora nadzoru receptury na masy betonowe i bitumiczne, deklaracje zgodności dla materiałów sypkich (kruszywa) oraz prefabrykatów betonowych i materiałów kamiennych jak również dla materiałów pochłaniających energię wibroakustyczną, które będą wbudowane na zadaniu przed rozpoczęciem odpowiednich robót (minimum 14 dni). Akceptacja receptur nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za jakość wbudowanych mieszanek. 5.17.Wykonawca (w jego imieniu kierownik budowy) jest zobowiązany do wykonania w 2 egzemplarzach (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) i przekazania w dniu odbioru dokumentacji powykonawczej. Zawartość dokumentacji powykonawczej powinna być zgodna z poniższym spisem treści: a)Zakres rzeczowy – zestawienie ilościowe wykonanych robót z podziałem na branże. b)Oświadczenie kierownika budowy – formularz z opisem ewentualnych zmian projektowych dla każdej branży oraz potwierdzeniem przez branżowego inspektora nadzoru i projektanta. c)Projekt budowlany z naniesionymi ewentualnymi zmianami projektowymi oraz potwierdzeniem kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta. d)Receptury, deklaracje i certyfikaty zgodności, świadectwa i orzeczenia jakości dla materiałów, wyniki badań laboratoryjnych dla każdej branży, e)Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza z oświadczeniem geodety potwierdzającym fakt złożenia jej do odpowiedniego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej. Oświadczenie geodety powinno potwierdzać zgodność realizacji z projektem. W przypadku niezgodności powinno zawierać ich opis ze wskazaniem rodzajów, miejsc i wymiarów, f)Operat geodezyjny – 2 egz. 5.18.Na wykonawcy spoczywają obowiązki wynikające z przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), w tym obowiązek złożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania nimi i obowiązek uzyskania decyzji marszałka województwa zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi powstającymi w trakcie wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego postępowania, zgodnie z art. 17 powołanej ustawy. 5.19.Materiały z rozbiórki będą wywożone przez wykonawcę na jego koszt i ryzyko na miejsca do tego przeznaczone. b) Przedmiotem zamówienia części finansowanej przez Chorzowsko Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki, Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie”,na podstawie następującej dokumentacji projektowej: –Projekt budowlany pn. „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki od ul. Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie”, -Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki od ul. Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie”, – Sprawozdanie z wyników wierceń wykonanych dla przebudowy kanalizacji ogólnospławnej i wodociągów w ulicy Kościuszki w Chorzowie, –Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres robót w zakresie finansowanym przez CHŚPWiK Sp. z o.o. obejmuje: - Przebudowę sieci wodociągowej w zakresie: a) wymianę sieci wodociągowej w ul. Kościuszki od pkt „B” do pkt. „E” i pkt „T13”do pkt „F1”, b) wymianę sieci wodociągowej w ul. Bogedaina od pkt „A” do pkt „B1” , c) wymianę sieci wodociągowej w ul. Bogedaina od pkt „G” do pkt HP80p1, d) wymianę sieci wodociągowej w ul. Poniatowskiego od pkt”C” do pkt „D”, e) wymianę przyłączy wody do budynków przy ul. Bogedaina 4, 6, 6a, 8, 3, f) wymianę przyłącza wody do budynku przy ul. Kościuszki 6, g) przepięcie do wymienianego wodociągu istniejących przyłączy do budynków przy ul. Bogedaina 10, Kościuszki 8 i 10 oraz Poniatowskiego 2. - Przebudowę sieci kanalizacji ogólnospławnej w zakresie: a) wymianę sieci kanalizacji ogólnospławnej w ul. Kościuszki od studni odbiorczej K1 do studni k-20 i od studni K9 do studni k-18, b) wymianę sieci kanalizacji ogólnospławnej w ul. Poniatowskiego od studni odbiorczej K8 do studni K11, c) wymianę przyłączy kanalizacji ogólnospławnej i deszczowej w ul. Kościuszki. - Opracowanie Projektu Organizacji Ruchu dla wykonania robót sieciowych w ul. Bogedaina i ul. Poniatowskiego ZAŁĄCZNIK NR 1 b - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ZAKRES CHORZOWSKO – ŚWIĘTOCHŁOWICKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI Przedmiotem zamówienia części finansowanej przez ChŚPWiK Sp. z o.o. w zakresie „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki, Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie” są: 1.Roboty przygotowawcze: a) Zgłoszenie rozpoczęcia robót do wszystkich instytucji, uzyskanie i opłacenie i opłacenie wszystkich wymaganych czasowych decyzji i pozwoleń b) Kompleksowa obsługa geodezyjna, w tym: - geodezyjne wytyczenie zaprojektowanych sieci, - bieżąca obsługa geodezyjna w trakcie realizacji, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z naniesieniem w zasobach miejskich zgodnie z wymaganiami STWiORB. 2.Roboty sieciowe: 2.1. W zakresie wykonania sieci kanalizacji ogólnospławnej przewidziano: a) Wymianę sieci kanalizacji ogólnospławnej w ul. Kościuszki od studni odbiorczej K1 do studni k-20 b) Wymianę sieci kanalizacji ogólnospławnej od studni K9 do istniejącej studni k-18 c) Wymianę sieci kanalizacji ogólnospławnej w ul. Poniatowskiego od studni odbiorczej K8 do studni K11 d)Wymianę przyłączy kanalizacji ogólnospławnej z budynków przy ul. Kościuszki 8, 10 i ul. Poniatowskiego 2 e) Budowę przyłączy kanalizacji deszczowej z nowo projektowanych wpustów ulicznych zlokalizowanych zgodnie z projektem przebudowy ul. Kościuszki” – opracowanie P.P.U Profil S.C. Katowice z kwietnia 2016 r. Długości poszczególnych odcinków: - sieci kanalizacji ogólnospławnej z rur żelbetowych WIPRO łączonych na uszczelkę gumową DN 1000 mm wynosi: 194,0m - sieci kanalizacji ogólnospławnej z rur PVC-U z wydłużonym kielichem do kanalizacji zewnętrznej klasy S, SDR34 łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm – 14,5 m - sieci kanalizacji ogólnospławnej z rur PVC-U z wydłużonym kielichem do kanalizacji zewnętrznej klasy S, SDR34 łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm – 27,8 m sieci kanalizacji ogólnospławnej z rur PVC-U z wydłużonym kielichem do kanalizacji zewnętrznej klasy S, SDR34 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – 30,0 m wraz z zabudową studni prefabrykowanych żelbetowych o średnicach DN1200 i DN2000. Studzienki 2.2. W zakresie wykonania sieci wodociągowej przewidziano: a) Wymianę sieci wodociągowej w ul. Kościuszki od pkt „B” do pkt. „E” i pkt „T13” do pkt „F1” b) Wymianę sieci wodociągowej w ul. Bogedaina od pkt „A” do pkt „B1” c) Wymianę sieci wodociągowej w ul. Bogedaina od pkt „G” do pkt HP80p1 d) Wymianę sieci wodociągowej w ul. Poniatowskiego od pkt”C” do pkt „D” e) Wymianę przyłączy wody do budynków przy ul. Bogedaina 4, 6, 6a, 8, 3 f) Wymianę przyłącza wody do budynku przy ul. Kościuszki 6. g) Przepięcie do wymienianego wodociągu istniejących przyłączy do budynków przy ul. Bogedaina 10, Kościuszki 8 i 10 oraz Poniatowskiego 2. wraz z zabudowaniem niezbędnej armatury: zasuw odcinających PN16 z żeliwa sferoidalnego, z miękkim uszczelnieniem oraz swobodnym przelotem, typu F5, hydrantów podziemnych DN80 z podwójnym zamknięciem i samoczynnym odwodnieniem, o kolumnie wykonanej z żeliwa sferoidalnego Długości poszczególnych odcinków: - PE100 SDR11 PN16 o średnicy 63 mm wynosi 48,3 m - PE100 SDR11 PN16 o średnicy 90 mm wynosi 9,0 m - PE100 SDR11 PN16 o średnicy 110 mm wynosi 14,5 m - PE100 SDR11 PN16 o średnicy 160 mm wynosi 143,5 m - PE100 SDR11 PN16 o średnicy 225 mm wynosi 161,0 m W Projekcie przewidziano odtworzenie nawierzchni w ul. Bogedaina oraz Poniatowskiego zgodnie z Decyzja nr ZD/84/LU/2016 z dnia 23.08.2016 r. wydaną przez MZUiM Chorzów. Wykonawca wykona i uzgodni dla tej części robót Projekt Organizacji Ruchu. Część finansowana przez ChŚPWiK Sp. z o.o. nie obejmuje zabudowy oraz podłączenia wpustów ulicznych (roboty te rozliczane będą przez MZUiM Chorzów), które jednak należy wykonać zgodnie z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej z przyłączami i sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kościuszki od ul. Moniuszki do ul. Piotra Skargi w Chorzowie”. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i SIWZ z materiałów własnych i nowych. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2.Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (zał. do Dz.U . Nr 220, poz 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 3.W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 4.W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę. 5.Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży wykonawcę. 6.Przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 7.Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi wykonawca robót. 8.W związku z tym, że przedmiotowa inwestycja wymaga prowadzenia robót przez dwóch zamawiających (Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie oraz Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.) w ramach zawartego Porozumienia – należy zapewnić odpowiednią koordynację robót uwzględniającą zarówno szczegółowe harmonogramy robót branżowych jak i konieczne etapowanie tymczasowej organizacji ruchu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania Umowy szczegółowego „harmonogramu rzeczowo – finansowego” z określeniem terminów występowania do zamawiającego o płatność. 10.Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23% 11.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat): a) dla części finansowanej przez MZUiM: - 8 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3 lit. b pkt.1 SIWZ tj.: 2 osoby na stanowisko brygadzisty i 6 osób na stanowisko pracowników fizycznych. b) dla części finansowanej przez ChŚPWiK Sp. z o.o. - 8 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3 lit. b pkt.2 SIWZ tj.: 2 osoby na stanowisko brygadzisty i 6 osób na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we „wzorze umowy”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 70 000, 00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100)1.Wadium może być wniesione: 1.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 w gwarancjach bankowych 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U.Nr109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji Zamawiającego),nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowo zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego 2a.Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki Zamawiającego do: -przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); -złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; -przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z Wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez Wykonawcę. 3.Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy – Pzp . 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach