Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Opis techniczny - stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ; 3) Mapa – stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ; 4) STWiOBR – - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 5) Przedmiar – stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 3. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas rwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu - mieści się w istniejącym pasie drogowym z pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 6. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokryje wszelkie koszty niezbędne z ich realizacją. 7. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia licząc od dnia po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy - okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie reali-zacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) roboty brukarskie - opis czynności: rozebranie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka be-tonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wykona-nie ław z oporem pod krawężnik, zagęszczenie podbudów, ustawienie asortymentu brukar-skiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wraz z wykonaniem docinek; b) roboty bitumiczne - opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej, ułożenie warstwy ścieralnej; c) roboty ziemne - opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; d) oznakowanie poziome i pionowe - opis czynności: trasowanie oznakowania poziomego, namalowanie oznakowania poziomego, wyznaczenie lokalizacji znaków pionowych zgod-nie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, wykopanie wykopów pod znaki drogowej, umocowanie tarcz znaków do słupków, ustawienie znaku w wykopie, zasypanie i zagęszczenie wykopu; e) regulacja infrastruktury technicznej - opis czynności: zdjęcie przykrycia urządzenia pod-ziemnego, rozebranie górnej części urządzenia, sprawdzenie stanu urządzenia, osadzenie przykrycia urządzenia; f) roboty wykończeniowe np. humusowanie - opis czynności: przygotowanie humusu i nasion traw, rozłożenie i ubicie warstwy humusu, obsianie skarp i trawników mieszanką traw, pie-lęgnacja trawników. 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) - obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy czynności wymienione powyżej będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy. 3) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 3 , za każde zdarzenie. 11. Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Ustawy, dotyczącej „klauzuli społecznej”: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia dwóch osób bezrobotnych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1265 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu na czas realizacji zamówienia; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonania przebudowy drogi powiatowej nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej; 3) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika; d) innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezrobotnych lub z których wynika skierowanie osób bezrobotnych do pracy u Wykonawcy. 4) Każdorazowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł za każdą niezatrudnioną osobę bezrobotną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. 5) Wykonawca nie zapłaci kary umownej, o której mowa w ust. 11 pkt 4 z przyczyn nie leżących po jego stronie, jeżeli przedstawi kopię zgłoszenia przekazanego do urzędu pracy lub inny dokument określający chęć zatrudnienia osób bezrobotnych przy realizacji powyższego zamówienia przekazany odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy oraz dokumenty poświadczające brak osób bezrobotnych zdolnych do pracy przy realizowanym zamówieniu lub odmowę podjęcia pracy przez osobę bezrobotną. 12. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 Ustawy; 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Ustawy; 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust. 1 Ustawy; 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust. 2 Ustawy; 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej 20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, poza przypadkami określonymi w Ustawie. 21. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. 22. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, będących zakładami pracy chronionej lub dla innych Wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup marginalizowanych, w szczególności o których mowa w art. 22 ust. 2 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. Na poleceniu przelewu należy w zależności od zadania wpisać: Wadium: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Gwarant /poręczyciel nie może także uzależniać zapłaty od spełnienia jakichkolwiek warunków lub też przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 10. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu. 11. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTY TRZECIE, PODWYKONAWCY jeżeli dotyczy/o ile są znane na etapie składania ofert 12. Wykonawca powołujący się na mocy art. 22a ust. 1 Ustawy przy wykazaniu spełniania wa-runków udziału w postępowaniu na zdolnościach technicznych innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiają-cemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczegól-ności przedstawiając w formie oryginału pisemne zobowiązanie innych podmiotów do od-dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia pu-blicznego 13. Zgodnie z art. 22a. ust. 3 Ustawy, Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmio-tu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. 14. Wykonawcy zobowiązany jest jeżeli polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1–9. 15. Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zo-bowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących podwykonawców określonych w ust. 4 pkt 1–9, w celu zbadania czy nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. 16. Dokumenty, które musi złożyć Wykonawca w odniesieniu do podmiotów trzecich i podwykonawców w celu zbadania, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa powyżej: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie okre-ślonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowa-niu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z wła-ściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odset-kami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Spo-łecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu po-twierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społecz-ne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego do-kumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczegól-ności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegaw-czego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Za-mawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administra-cyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środo-wiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawia-jącego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Ustawy; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o któ-rych mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 17. Jeżeli podmioty trzecie, podwykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza tery-torium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej należy przedłożyć odpowiednio, zgodnie z ust. 5 – 9 niniejszego działu. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bez-płatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 19. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. u. poz. 1127). 20. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zama-wiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapi-tałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wy-konawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach