Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, ul.Waryńskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 627 836 062 , fax. 627 836 062
- Data zamieszczenia: 2020-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie
ul.Waryńskiego 14
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. 627 836 062, fax. 627 836 062
REGON: 73097321700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwieruszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E w m. Podbolesławiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E w m. Podbolesławiec. Przebudowa obejmuje odcinek drogi powiatowej o długości 976,74 mb (km od 0+362 do km 1+338,74). Przebudowa drogi zakłada poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości jezdni 6,0 m i obustronnie utwardzone pobocza - bitumiczne o szerokości 1 m. Konstrukcja drogi na poszerzeniu i poboczach stanowi: warstwa ścieralna AC11S 50/70 (KR2) grubości 4 cm, warstwa wiążąca AC11W 50/70 KR2) grubości8 cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego układana w dwóch warstwach 8 cm 0/31,5 mm C30/50 14 cm 0/63 mm C30/50. W śladzie istniejącej jezdni przewiduje się częściowe frezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej z AC16W 50/70 (KR2) zgodnie z tabelą wyrównań, następnie ułożenie warstwy ścieralnej AC11S 50/70 (KR2) grubości 4 cm. Na warstwie wyrównawczej przewiduje się ułożenie siatki szklano-węglowa przesączonej asfaltem. Zaprojektowano przekrój poprzeczny drogi daszkowy o nachyleniu 2% (w łukach poziomych jednostronny od 2 do 3%), jedno jezdniowy, dwupasmowy, przeznaczony do ruchu w obu kierunkach. Liczba przebudowywanych zjazdów o nawierzchni bitumicznej wynosi 6, powierzchnia 166,0 m2. Wody opadowe i roztopowe zostaną zebrane za pomocą rowów przydrożnych i przepustów drogowych. Łączna długość przebudowywanych przepustów to 66,0 m. Zakres robót obejmuje również: 1) inne roboty towarzyszące i tymczasowe, warunkujące pełne wykonanie zadania inwestycyjnego, zgodnie z dokumentacjami projektowymi, obowiązującymi przepisami prawa i aktualnymi normami, 2) obsługę realizacyjną geodezyjną, pomiar powykonawczy, 3) opracowanie, wdrożenie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane, przedmiar robót, ślepy kosztorys, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wg poniższego zestawienia: - ślepy kosztorys po wypełnieniu kosztorys ofertowy - zał. nr 8 do SIWZ, - przedmiar robót – zał. nr 9 do SIWZ, - projekty budowlane – zał. nr 10 i nr 11 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót– zał. nr 12 do SIWZ, - projekt docelowej organizacji ruchu - zał nr 13 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, sporządzony przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Kosztorys ofertowy sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ , 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014 r. poz. 114 oraz z 2016r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Inne dokumenty zgodnie z wymogiem SIWZ. Uwaga! 8) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ – wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02 - Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
Dodano: 2024-07-02 - DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
Dodano: 2024-07-02