Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 4249W Grębków – Kopcie

Powiat Węgrowski ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, Przemysłowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Węgrowski
    Przemysłowa 5
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    REGON: 711581831
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 4249W Grębków – Kopcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 4249W Grębków – Kopcie. Roboty obejmują przebudowę drogi w km 7+994 – 8+894. Zakres robót obejmuje m.in.: przebudowę nawierzchni jezdni; przebudowę nawierzchni zjazdów; remont przepustów pod zjazdami; remont przepustów pod jezdnią; wymianę podbudowy w obrębie krawędzi jezdni oraz na istniejącym poszerzeniu jezdni; wykonanie poboczy; korektę oznakowania drogi.Początek robót przyjęto za granicą zwartej zabudowy miejscowości Kózki, tj. w odległości ok. 3,0 m od istniejącego przepustu. Bezpośrednio w sąsiedztwie początku robót po stronie prawej znajduje się zjazd do drogi gminnej. Koniec ustalono na wysokości działki nr ewid. 356. Zakres obejmuje odcinek o największych zniszczeniach elementów drogi.Do opracowania technicznego przyjęto klasę techniczną drogi „Z” oraz ustalono szerokości jezdni 5,5 m. Pobocza przyjęto o szerokości 1,0 m. Prędkość projektową Vp = 50 km/h. Ze względu na brak prognozy ruchu do opracowania przyjęto kategorię ruchu KR-1. W ramach zadania przewiduje się wymianę podbudowy na istniejącym poszerzeniu drogi (strona lewa zgodnie z kilometrażem) oraz wymianę podbudowy po stronie prawej w obrębie zdegradowanych krawędzi. Działania mają na celu odtworzenie profilu poprzecznego i podłużnego jezdni, poboczy, odtworzenie nośności drogi oraz poprawę odwodnienia odcinka. W przekroju poprzecznym przewidziano pochylenie jezdni 2%, daszkowe. Na poboczach przyjęto pochylenia 8%.W ramach zadania przewiduje się również korektę i wymianę oznakowania drogi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 400 000,00 złotych brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni jezdni (drogi) bitumicznej;b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiedzialnymiza kierowanie robotami budowlanymi, w tym:- kierownik budowy robót drogowych – posiadający co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ robót, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży drogowej;2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach