Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska – Gnin – Kobylniki – Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska – Kobylniki – Grodzisk Wlkp. od granicy Gminy Grodzisk Wlkp. do miejscowości Gnin włącznie – etap III”

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4452500, 4452553 , fax. 614 452 555
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grodziskiego
    ul. Żwirki i Wigury 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4452500, 4452553, fax. 614 452 555
    REGON: 63127688300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska – Gnin – Kobylniki – Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska – Kobylniki – Grodzisk Wlkp. od granicy Gminy Grodzisk Wlkp. do miejscowości Gnin włącznie – etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska – Gnin – Kobylniki – Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska – Kobylniki – Grodzisk Wlkp. od granicy Gminy Grodzisk Wlkp. do miejscowości Gnin włącznie – etap III”. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, Szczegółowej Specyfikacja Technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz projektach budowlanych, wykonawczych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób na stanowiskach związanych z wykonaniem roboty budowlanej tj. pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 10 osób. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne” i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie „lub równoważne” zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. UWAGA! Po zrealizowaniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do zamontowania 2 tablic informacyjnych – na początku, na końcu zrealizowanego odcinka (Dz. 10 poz. 1890 w przedmiarze robót). Tablica powinna zawierać następujące informacje: - nazwę Funduszu, - nazwę zadania objętego dofinansowaniem, - kwotę udzielonego dofinansowania ze środków funduszu. Tablica informacyjna zawierająca niezbędne informacje powinna posiadać wymiary minimalne: 120 cm wysokość, 180 cm szerokość. Zamawiający akceptuje ostateczną wersję tablic informacyjnych. UWAGA! Przy ustalaniu wartości zamówienia Wykonawca musi uwzględnić koszt dozoru z ramienia gestorów sieci. Przy ustaleniu wartości zamówienia Wykonawca musi uwzględnić koszt dozoru ornitologa. W przypadku, gdy nie zostanie podpisana umowa z Wojewodą Wielkopolskim na realizację ww. zadania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych postępowanie przetargowe zostanie unieważnione.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grodzisku Wielkopolskim nr 83 90630008 0000 0000 0071 0003. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Starostwie Powiatowym w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, budynek A, Biuro Obsługi Mieszkańca. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tzn. do dnia 03.06.2020 roku do godz. 9.00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzone, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywającego do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, b) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, c) kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium. e) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach