Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3347Z ulica Jedności Narodowej w Kołobrzegu od wjazdu na działkę nr 144/9 (Poliklinika) do nowej nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji nr 6.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Gryfitów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48943528810 , fax. +48943528810
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    Gryfitów 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48943528810, fax. +48943528810
    REGON: 330980879
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3347Z ulica Jedności Narodowej w Kołobrzegu od wjazdu na działkę nr 144/9 (Poliklinika) do nowej nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji nr 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3347Z ulica Jedności Narodowej w Kołobrzegu od wjazdu na działkę nr 144/9 (Poliklinika) do nowej nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji nr 6”. Realizacja zadania będzie współfinansowana ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej na którą składają się: • Branża drogowa: projekt budowlany, projekt wykonawczy, • Branża sanitarna: projekt wykonawczy, • Branża elektryczna : projekt wykonawczy, • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, • projekt stałej organizacji ruchu, • przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). 2. Zakres robót obejmuje m. in.: • roboty rozbiórkowe jezdni, zjazdów, zatok parkowania; • roboty ziemne (m. in. wykonanie wykopów, wykonie koryta pod konstrukcję jezdni, zatok parkowania, chodnika i ścieżki rowerowej); • przebudowę drogi powiatowej w zakresie przebudowy jezdni wraz ze skrzyżowaniami; • budowę chodników i ścieżki rowerowej; • przebudowę zjazdów; • budowę zatok postojowych; • budowę zatoki autobusowej; • odwodnienie drogi –odcinki kanalizacji deszczowej; • oświetlenie drogowe – przemieszczenie trzech słupów oświetleniowych; • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, przy czym Wykonawca powinien uwzględnić następujące dodatkowe wymagania Zamawiającego: - oznakowanie poziome ma być wykonane w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej, o fakturze strukturalnej; - oznakowanie poziome przejścia dla pieszych przy szkole (P-10) należy wykonać w kolorystyce biało – czerwonej; - oznakowanie P-11 „przejazd dla rowerzystów” należy wykonać z czerwoną powierzchnią przejazdu (przestrzeń pomiędzy znakami wypełnić kolorem czerwonym); - zakup i montaż 15 mb balustrad rurowych U-11a w kolorystyce biało-czerwonej, wykonanych zgodnie z załączonym schematem – załącznik nr 6, ; - zakup i montaż dodatkowych 2 szt. znaków pionowych uzupełniających „F” - zakup i montaż dodatkowych 2 szt. znaków D-18, 2 szt. tabliczek ze sposobem parkowania T-30 oraz 2 szt. tabliczek T-3a „Koniec”; • ewentualną regulację posadowienia wpustów ulicznych, studni, włazów itp. • usunięcie ewentualnej kolizji infrastruktury; • humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw; • skorygowanie wysokościowo istniejących dojść do chodnika; • transport materiałów drogowych (m. in. frez asfaltowy, elementy zabezpieczenia ruchu, oznakowania i inne) pozyskanych z rozbiórki na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. • Pozostałe materiały z rozbiórki powinny być zutylizowane przez Wykonawcę zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.u. z 2016 r. poz.1987 z poźn. zm.) Załadunek, rozładunek, transport i utylizacja materiałów z rozbiórki obciąża Wykonawcę. Szczegóły zamówienia podane zostały w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 17 2030 0045 1110 0000 0185 6670 z dopiskiem: wadium dotyczące postępowania przetargowego na: „Przebudowę drogi powiatowej nr 3347Z ulica Jedności Narodowej w Kołobrzegu od wjazdu na działkę nr 144/9 (Poliklinika) do nowej nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji nr 6”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej (gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej) z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, jeśli zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach