Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3006D w miejscowości Grodziszcze od km 5+795 do km 6+137

Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
    ul. Daleka 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    REGON: 890723841
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3006D w miejscowości Grodziszcze od km 5+795 do km 6+137
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3006D w miejscowości Grodziszcze na odcinku 342 m, km 5+795 – 6+137Podstawowy zakres robót obejmuje:1.1. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz podbudowy.1.2. Wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych.1.3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego.1.4. Ustawienie krawężników.1.5. Przebudowę zjazdów.1.6. Roboty ziemne.1.7. Remont przepustów.1.8. Wykonanie kanalizacji deszczowej.1.9. Montaż barier energochłonnych.1.10 Wymiana istniejącego oznakowania pionowego na nowe.1.11 Wykonanie tablic informacyjnych o dofinansowaniu.Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej.W zakresie robót do wykonania są:- prace zabezpieczające miejsca prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem- Starostę Ząbkowickiego oraz wdrożenie na czas realizacji zadania,- organizacja placu budowy m.in. uzyskania zgody na zajecie ulic i chodników na czas budowy oraz korzystanie z nieruchomości sąsiedniej należy do obowiązków wykonawcy i stanowi jego koszt,- w przypadku kolizji z istniejącym drzewostanem do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie zezwolenia na jego usunięcie zgodnie z obowiązującymi przepisami i stanowi jego koszt,- wszystkie prace kolizyjne i związane z odbiorami technicznymi w stosunku do infrastruktury elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, ciepłowniczej, wodociągowej, kanalizacyjnej oraz drogowej należy wykonać zgodnie z wytycznymi wskazanymi w uzgodnieniach branżowych zawartych w dokumentacji technicznej. Prace te należy do obowiązków wykonawcy i stanowią jego koszt.Z uwagi, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty będzie opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar ma charakter pomocniczy. Niedopuszczalne jest stosowanie upustów i rabatów. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji lub STWIORB. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art3 ust.1 pkt. 32 o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, uwzględniając koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do specyfikacji warunków zamówienia, a materiałem pomocniczym jest przedmiar robót.3. Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP oraz pod nadzorem osób uprawnionych, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Roboty nie ujęte opisem a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać zgodnie wymogami sztuki budowlanej.4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne", to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 96 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.Z uwagi, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w interaktywnym formularzu ofertowym ceny brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50.000,- zł(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 „ustawy PZP”.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz ze złożoną ofertą.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium art. 98 ust. 5 pzp.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:42 9533 0004 2001 0011 6600 0007 Bank Spółdzielczy z dopiskiem wadium na przetarg pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3006D w miejscowości Grodziszcze od km 5+795 do km 6+137”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenia wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3„ ustawy PZP”, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych powyżej w Dziale XVI, XVII, XVIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: wymagane jest posiadać przez Wykonawcę ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,- zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zadania w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 miliony złotych, w tym minimum jedno zadanie z ułożeniem nawierzchni z betonów asfaltowych na całej szerokości jezdni o długości min. 0,7 km.b) wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami lub będzie dysponować osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) w zakresie branży drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach