Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-42 6337191, 6335575 , fax. 0-42 6329311
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
ul. Sienkiewicza 3 3
90-954 Łódź
tel. 0-42 6337191, 6335575, fax. 0-42 6329311
REGON: 47205764900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2912E - ul. Brzezińskiej w gminie Andrespol - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu ulicy Brzezińskiej w Bedoniu gm. Andrespol. Przebudowa obejmuje nawierzchnię jezdni, pobocza oraz rowy odwadniające na odcinku od granicy powiatów Łódzkiego Wschodniego i Brzezińskiego na długości 250 m w kierunku Andrespola. Celem przebudowy jest podniesienie standardów parametrów technicznych istniejącej drogi powiatowej oraz polepszenie bezpieczeństwa ruchu. W skład wymaganych robót w całości zadania wchodzą następujące roboty: - Mechaniczne rozebranie podbudowy - Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem 2,5 Mpa - 15 cm - Wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego - 20 cm - Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu - 6 cm - wykonanie wzmocnień krawędzi jezdni - Wykonanie nawierzchni ścieralnej z asfaltobetonu - 6 cm - Roboty wykończeniowe - karczowanie krzaków i utwardzenie pobocza destruktem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o podobnym charakterze do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, o podobnym charakterze do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Doświadczenie Wykonawcy), 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (Doświadczenie Wykonawcy) zostały wykonane należycie, 7. Wskazanie osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogi potwierdzone wpisem do odpowiedniej Izby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w przedmiotowym zamówieniu publicznym, 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych we wsi Mężenin.
Dodano: 2016-04-25 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2930E w gminie Tuszyn od drogi krajowej nr 1 do miejscowości Wodzinek
Dodano: 2016-04-14 - Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu na drodze powiatowej Nr 2915E w miejscowościach Borowa, Różyca, Gałków Duży, Gałkówek Parcela, gm. Koluszki
Dodano: 2016-03-30 - Budowa i przebudowa ziemnych wielofunkcyjnych zbiorników wody w Leśnictwie Niwiska
Dodano: 2016-03-18 - Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-03-11 - Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1151E i nr 2913E w Wiączyniu Dolnym, gmina Nowosolna
Dodano: 2016-02-25 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jedlec - Etap I
Dodano: 2016-02-17 - PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ nr 11, zn. spr.: NZ.272.7.2016
Dodano: 2016-02-08 - Przyłącze kanalizacji deszczowej - odwodnienia terenu ulicy gminnej oraz przebudowa chodnika z jednostronnym krawężnikiem drogowym w m. Pieniężnica, dz. nr 387/1
Dodano: 2015-10-28 - Budowa sieci sanitarnej w ul. Niepodległości na odcinku od skrzyżowania drogi ul. Wodziczki z ul. Niepodległości do skrzyżowania drogi ul. Niepodległości z drogą krajową w Międzyzdrojach, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje.
Dodano: 2015-09-01