Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn - Modlibogowice - Etap II

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Świętojańska 20D
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
    ul. Świętojańska 20D
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    REGON: 311060783
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn - Modlibogowice - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn – Modlibogowice – Etap II.2. Zakres rzeczowy prac w ramach ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:1) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej;2) zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej;3) rozbiórki elementów dróg;4) zabezpieczenia kabli;5) regulacji pionowej studzienek i urządzeń podziemnych;6) usunięcia drzew i krzaków;7) robót ziemnych;8) nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej;9) nawierzchni zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej;10) warstw odsączających i odcinających;11) podbudowy z betonu cementowego;12) podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego;13) podbudowy z betonu asfaltowego;14) połączenia między warstwowego nawierzchni drogowej emulsją asfaltową;15) nawierzchni z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic oraz placów i chodników;16) nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej;17) nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego;18) nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca;19) nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza;20) nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna;21) zabezpieczenia geosiatką nawierzchni asfaltowej;22) montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu;23) nowego oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego;24) montażu barier sprężystych;25) osadzenia krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem;26) ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;27) poboczy umocnionych kruszywem łamanym;28) poboczy umocnionych destruktem;29) poboczy gruntowych uzupełnionych humusem i obsianych trawą;30) montażu studzienek ściekowych ulicznych betonowych 500 mm;31) montażu kanałów z rur PVC 200 mm;32) montażu kanałów z rur PVC 300 mm;33) montażu kanałów z rur PVC 400 mm;34) montażu studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1000 mm;35) montażu studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1200 mm;36) umocnienia wylotów do rowu przykanalików oraz kolektora deszczowego kamieniem polnym na warstwie betonu;37) wykonania przepustów pod jezdnią;38) umocnienia rowów oraz wylotów i wlotów przepustów pod jezdnią płytami ażurowymi;39) czyszczenia i udrożnienia istniejącej sieci kanalizacji deszczowej;40) robót wykończeniowych. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w:1) Projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;2) Projekcie stałej organizacji ruchu, stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ;3) Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 13 do SWZ;4) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 14 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 ZŁ (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pocztowym S.A. nr rachunku 52 1320 1016 2790 0004 2000 0023  z dopiskiem „Wadium – postępowanie nr ZDP-NZ-3302-01/2023 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn – Modlibogowice – Etap II”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł (brutto) każde w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdniz mieszanki mineralno-asfaltowej.Zamawiający dopuszcza również wykazanie się jednym zadaniem na łączną wartość roboty budowlanej nie niższą niż 8.000.000,00 zł (brutto) o zakresie jak wyżej.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:- Kierownik budowy (min. 1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania związanego z budową, przebudową lub rozbudową ulicy lub drogi kategorii minimum gminnej o wartości minimum 4.000.000,00 zł (brutto) każde, w zakres którego wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej.- Kierownik robót – branża sanitarna (min 1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).Zamawiający dopuszcza zgłoszenie do kierowania pracami budowlanymi osoby, która posiada uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, w postaci dysponowania (zapewnienia dysponowania) sprzętem, zapleczem i urządzeniami technicznymi wymaganymi w ramach zamówienia, na którą składa ofertę. Wymagane będzie dysponowanie minimum następującym sprzętem: Frezarka drogowa z podajnikiem urobku (min 1 szt.) o następujących parametrach technicznych – szerokość frezowania min. 1,00 m; Rozściełacz mas bitumicznych (min 1 szt.) o następujących parametrach technicznych – min. szerokość 3,00 m.UWAGA: jeżeli Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia udostępnione przez inny podmiot, do oferty należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji narzędzi i urządzeń na potrzeby wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach