Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2892D w m. Dzikowa, gmina Mietków, w zakresie budowy chodnika w systemie zaprojektuj i wybuduj

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2892D w m. Dzikowa, gmina Mietków, w zakresie budowy chodnika w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i projektów wykonawczych oraz opracowań towarzyszących dla wszystkich branż niezbędnych do wykonania zadania) w zakresie przebudowy drogi powiatowej nr 2892 D w miejscowości Dzikowa oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, w tym – jeśli jest taka konieczność – pozwolenia wodnoprawnego oraz odstępstwa od warunków technicznych, a także uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie bez sprzeciwu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, 2) wykonanie dokumentacji projektowej – projektów wykonawczych dla wszystkich branż oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych, 3) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2892 D w zakresie budowy chodnika jednostronnego w miejscowości Dzikowa, w oparciu o wykonaną dokumentację. Obowiązki Wykonawcy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego: Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca uzgodni datę pierwszego spotkania roboczego z Zamawiającym w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zawarcia umowy, do tego czasu Wykonawca ma obowiązek dokonania szczegółowej wizji lokalnej. 2) Wykonawca zobowiązany jest – na etapie opracowywania dokumentacji – do roboczych konsultacji z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych, proponowanych materiałów do wbudowania, standardów wykonania. 3) W toku opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia konsultacji społecznych (min. jeden raz) dla planowanego przedsięwzięcia. Potwierdzeniem ww. czynności będzie protokół sporządzony przez Wykonawcę, opatrzony datą i podpisami osób uczestniczących w konsultacjach. Projektant/Wykonawca ma obowiązek uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie: terminu konsultacji społecznych, treści zaproszenia i sposobu zawiadomienia mieszkańców o przeprowadzeniu konsultacji. 4) Wykonawca uzyska wszystkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia, zatwierdzenia i sprawdzenia wymagane przepisami prawa, z terminem ważności minimum 6 miesięcy ponad termin realizacji dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót budowlanych uzyska akceptację Zamawiającego co do formy i treści projektu budowlanego i projektu zagospodarowania terenu. 6) Wykonawca zobowiązany jest sprawnie prowadzić proces projektowania i zapewnić właściwą koordynację międzybranżową projektu, co winno zostać odzwierciedlone na mapie do celów projektowych. 7) Wykonawca wykona dokumentację w oparciu o pisemne uzgodnienia z Zamawiającym oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy. 8) Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu na bieżąco kserokopie wszelkich wystąpień, uzgodnień, w szczególności tych, które mają wpływ na złożenie oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 9) Wykonawca uzyska wszystkie konieczne odstępstwa od obowiązujących przepisów. 10) Wykonawca uwzględni w dokumentacji rozwiązania zabezpieczenia obszaru prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich. 11) Wykonawca uzupełni i poprawi dokumentację wg zaleceń jednostek opiniujących i uzgadniających w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 12) Wykonawca zaopatrzy dokumentację w następujące załączniki: a) wykaz opracowań; b) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wydana zostaje w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; d) pisemne oświadczenie projektantów i sprawdzających o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; e) oświadczenie, że dokumentacja projektowa została opisana w sposób zgodny z art. 29 oraz 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia, o których mowa w pkt 12) ważne są bezterminowo. 13) Wykonawca na min. 14 dni przed złożeniem zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych przedłoży do oceny przez Zamawiającego projekty wykonawcze w formie papierowej i elektronicznej. 14) Wykonawca usunie ewentualne wady dokumentacji, wskazane przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 dni od daty ich zgłoszenia. 15) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego, w trakcie prowadzenia robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Wykonawca na czas realizacji budowy zobowiązuje się do prowadzenia dziennika budowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się, przed rozpoczęciem prac, sporządzić i przedstawić Zamawiającemu inwentaryzację stanu istniejącego wraz z dokumentacją fotograficzną oraz przedłożyć zestawienie elementów przeznaczonych do rozbiórki, przebudowy, regulacji itp., z podaniem ich ilości oraz parametrów charakterystycznych (np. długość, średnica, itp.). 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres rzeczowy przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 5) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć teren budowy oraz teren zaplecza budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie budowy i w bezpośrednim jego sąsiedztwie. Wykonawca zobowiązuje się skutecznie zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich oraz strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 6) Wykonawca w cenie złożonej oferty zapewni systematyczne bieżące odprowadzanie wody (odwodnienie) z terenu wykopów. 7) W pobliżu drzew i krzewów Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem ostrożności i odpowiednim zabezpieczeniem drzewostanu. 8) Według suwerennej decyzji Wykonawcy ewentualnie wystąpić o: warunki przyłączenia energii elektrycznej dla terenu/zaplecza budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, doprowadzenie wody z wodociągu do terenu zaplecza/budowy doprowadzenie energii (np. do ogrzewania), zezwolenie na zrzut ścieków i inne media. W każdym takim przypadku Wykonawca ponosi wszelkie koszty zużycia, funkcjonowania, eksploatacji mediów. 9) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 10) Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby, przy pomocy których będzie realizowany przedmiot umowy, będą ubrane w odzież umożliwiającą ich identyfikację. 11) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach z określeniem terminu rozpoczęcia i zakończenia robót. 12) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku objętym robotami. 13) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić na piśmie Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzoru nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury. 14) Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach służb zewnętrznych odpowiednich gestorów sieci. 15) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury. 16) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekaże je Zamawiającemu. 17) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 18) Wykonawca z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych będzie skutecznie informować Zamawiającego o planowanym terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu), celem przeprowadzenia/dokonania ich odbioru. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca skutecznie nie poinformował o tych terminach Zamawiającego , Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu zgodnego z wymogami technicznymi bez dodatkowego wynagrodzenia. 19) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikające z konieczności zapobieżenia awarii. 20) Zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. 21) Wykonawca zobowiązuje się przed przystąpieniem do robót sporządzić Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. 22) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 23) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 24) Wykonawca na czas trwania robót zobowiązuje się zapewnić kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działających w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w przypadku konieczności zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiającym. 25) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego oraz nadającego się do użytkowania. 26) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 27) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wszelkich zaleceń i poleceń wpisanych do dziennika budowy. 28) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę publiczną. 29) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 30) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 31) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 32) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 33) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 34) Wykonawca własnym staraniem i w cenie oferty wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt czasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784). 35) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy oraz utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 36) Wykonawca własnym staraniem i w cenie oferty wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt docelowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784). 37) Wykonawca w cenie złożonej oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 38) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety oraz poziomu projektowanego chodnika do istniejących zjazdów. 39) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej (w wersji elektronicznej) przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE; b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 40) Wykonawca zobowiązuje się używać materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE. 2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.) i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. z Dz. U. 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP. b) nadające się do zastosowania i gwarantujące odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy, a także bezpieczeństwo prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektu budowlanego; c) zapewniające spełnienie przez obiekt budowlany wymogów podstawowych, odpowiednich dla przedmiotu umowy, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.). 41) Wykonawca przed wykonaniem robót lub wbudowaniem wszelkich wyrobów budowlanych przedstawi do akceptacji Zamawiającego wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów wraz z wymaganymi świadectwami, atestami itp. 42) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 43) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty obrazujące realizację przedmiotu umowy: a) inwentaryzację fotograficzną ogrodzeń; b) raporty cotygodniowe z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, zawierające planowany zakres prac do realizacji, z podziałem na każdy dzień, z zaznaczeniem wykonanych już robót oraz problemów realizacyjnych do rozwiązania; c) raporty cotygodniowe uwzględniające zakres oraz stan zaawansowania prac, charakter i zakres wykonanych robót, zakłócenia w budowie wraz z ich dokumentowaniem. 44) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i odbiorową dla całego przedmiotu umowy oraz przekaże ją Zamawiającemu w 1 egz. (operat kolaudacyjny). 45) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu w formie pisemnej zakończenie wykonania całości przedmiotu umowy, a tym samym gotowość do końcowego odbioru przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 46) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót, odtworzy tereny zielone i pobocza na całej powierzchni, która uległa zniszczeniu podczas prowadzonych robót. 47) W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania. 48) Wykonawca w zakresie wykonania robót budowlanych zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z nowych wyrobów budowlanych własnych, o których mowa w dokumentacji. 49) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dane potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych. 50) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przed wbudowaniem materiałów budowlanych uzyskać zatwierdzenie zastosowania tych materiałów, przedkładając próbki oraz okazując dokumenty wymagane ustawami: Prawo budowlane, o wyrobach budowlanych i dokumentacją. 51) Na każde żądanie Zamawiającego w zakresie dodatkowego zbadania jakości robót wykonanych z wyrobów budowlanych Wykonawcy, Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, fachowy zespół wykonawczy, oraz materiały do wykonania badań. Koszt wykonania ww. badań obciąża Wykonawcę. 52) Wykonawca zobowiązany jest to załatwienia wszelkich spraw formalno-technicznych związanych między innymi z budową i przebudową odwodnienia i innej infrastruktury występującej na terenie prowadzonych robót. 53) Wykonawca wykona wszelkie badania laboratoryjne zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i przekaże je Zamawiającemu. 54) Wykonawca wykona inwentaryzację fotograficzną i opisową obiektów budowlanych na terenach przyległych oraz dokona z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy, gestorów i zarządców, inwentaryzacji dróg, tras dostępu i urządzeń obcych na placu budowy jak i w jego otoczeniu, których stan może ulec pogorszeniu w wyniku prowadzenia robót budowlanych. 55) W przypadku natrafienia przez Wykonawcę na zinwentaryzowane urządzenia podziemne Wykonawca natychmiast wstrzyma prowadzenie dalszych prac, powiadamiając o tym fakcie Zamawiającego. 56) Za ewentualne szkody powstałe w czasie prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. 57) Ryzyko Wykonawcy obejmuje ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia (w tym bez ograniczeń robót, urządzeń, materiałów, sprzętu, nieruchomości i ruchomości) Wykonawcy i osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zostały określone w załącznikach: Opisie Przedmiotu Zamówienia i Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiących odpowiednio załączniki nr 6.1. do SIWZ i nr 6.2. do SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie do umowy stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe, 2) wycinanie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów z wykarczowaniem, wywiezieniem, zasypaniem dołów i usunięciu pozostałości po wykarczowaniu 3) frezowanie warstw bitumicznych nawierzchni z odwiezieniem destruktu, 4) rozbiernaie podbudowy z kruszywa z odwiezieniem materiału do węzła, 5) zabezpieczenie drzew na czas robót nieprzeznaczonych do wycinki, 6) korytowania pod wykonanie infrastruktury sieciowej, 7) przygotowania podłoża pod ułożenie infrastruktury sieciowej, 8) wykonania kanalizacji deszczowej, 9) wykonania przepustu rurowego z wylotami, umocnieniem dna i skarpy brukiem kamiennym, 10) wykonania wlotów i wylotów odwodnienia kd do rowów, 11) likwidacji kolizji, 12) zasypania wykopów i ich zagęszczenie, 13) wykonania koryta pod budowę drogi, chodnika, zatok autobusowych, peronu przystankowego, dojścia do przejścia dla pieszych, poszerzenia jezdni, zjazdów, chodników, 14) doprowadzenia podłoża gruntowego pod konstrukcję drogi, chodnika, zatok autobusowych, peronu przystankowego, zjazdów, dojścia do przejścia dla pieszych do grupy nośności G1, 15) wykonania warstwy odsączającej z gruntu niewysadzinowego pod drogę i poszerzenia, zatoki autobusowe, 16) wykonania podbudowy pod drogę, chodnik, peron przystankowy, zjazdy, dojście do przejścia dla pieszych, poszerzenia, 17) wykonania podbudowy z betonu cementowego zatok autobusowych, 18) wykonania podbudowy drogi z mieszanki MCE, 19) ułożenia krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem jako ograniczenie jezdni, 20) ułożenia ścieku płaskiego z dwóch rzędów kostki betonowej na ławie z betonu, 21) wykonania obramowania chodników, dojść do przejścia dla pieszych, peronu przystankowego poprzez ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem lub krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, 22) ułożenia nawierzchni chodnika, dojść do przejścia dla pieszych - nawierzchnia z kostki betonowej szarej na podsypce piaskowej/miał kamienny, 23) ułożenia nawierzchni zjazdów- nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce piaskowej/miał kamienny, 24) ułożenia nawierzchni zatok autobusowych – nawierzchnia z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej, 25) ułożenia nawierzchni drogi i skrzyżowań z innymi drogami – nawierzchnia w dwóch warstwach: ścieralnej z makstyksu grysowego modyfikowanego gumą SMA-G 8S i wiążącej z betonu asfaltowego wraz ze skropieniem międzywarstwowym, 26) wykonania poboczy jezdni z kruszywa po obu stronach jezdni, 27) wykonania pasów zieleni (trawników) – na obszarach przyległych do chodnika, 28) regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury podziemnej w pasie przebudowywanej drogi i budowanego chodnika, 29) wywozu i utylizacji odpadów oraz ziemi wraz z ich posegregowaniem 30) odtworzenia nawierzchni po robotach rozkopowych dla obszarów wykraczających poza przebudowywany pas drogowy, np. w miejscach wpięcia sieci itp. 31) wyrównania i uporządkowania terenu wokół drogi, chodnika, dojścia do przejścia dla pieszych, peronu przystankowego, 32) montażu wiat z profili stalowych, 33) montażu barierek zabezpieczających ruch pieszych i wiat przystankowych z profili stalowych, 34) wykonania nasadzeń rekompensujących wycinkę drzew i krzewów, 35) oznakowania poziomego i pionowego drogi, chodnika, przejść dla pieszych, zatok przystankowych itp., 36) przebudowy istniejących rowów przydrożnych, oczyszczanie i pogłębienie rowów melioracyjnych, 37) zasypania części istniejących rowów przydrożnych pod budowę chodników i zatok autobusowych, 38) wykonania i odtworzenia terenów zielonych i poboczy na całej powierzchni, która uległa zniszczeniu podczas prowadzonych robót. 39) sprzątania terenu budowy. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będące wspólnikami spółki osobowej i / lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących w/w czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.7 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały opisane w projekcie do umowy stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach