Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2803L Stojeszyn Pierwszy – Felinów w lokalizacji od km 0+450 do km 1+215 oraz od km 1+474 do km 3+658.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48158720266 , fax. +48158720191
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. +48158720266, fax. +48158720191
    REGON: 830413691
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2803L Stojeszyn Pierwszy – Felinów w lokalizacji od km 0+450 do km 1+215 oraz od km 1+474 do km 3+658.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej w ramach operacji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2803L Stojeszyn Pierwszy – Felinów w lokalizacji od km 0+450 do km 1+215 oraz od km 1+474 do km 3+658”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 4.2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na dwóch odcinkach. Odcinek pierwszy od km 0+450 do km 1+215 obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, wycinkę drzew, karczowanie pni, rozebranie krawężników), wykonanie poszerzenia (wykopy, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego), wykonanie chodnika na dł. 215 mb, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na dł. 570 mb (warstwa wyrównawcza i ścieralna), wykonanie robót wykończeniowych (usuniecie humusu i wykonanie utwardzonych poboczy kruszywem łamanym). Odcinek drugi od km 1+474 do km 3+658 obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, frezowanie nawierzchni tzw. wcinki), wykonanie na istniejącej nawierzchni bitumicznej podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na dł. 2 184 mb mb (warstwa wiążąca i ścieralna), wykonanie ścianki czołowej przy przepuście fi 100 cm, wykonanie peronów przystankowych – 2 szt. wraz z wykonaniem oznakowania poziomego na jezdni (znak P-17) przy tych peronach, wykonanie robót wykończeniowych (usuniecie humusu, uzupełnienie gruntu na poboczach i wykonanie utwardzonych poboczy kruszywem łamanym). 4.3. Zamawiający wymaga, aby pnie drzew z wycinki po ogłowieni z gałęzi zostały dostarczone w całości na bazę ZDP w Janowie Lubelskim natomiast gałęzie winny zostać zrębakowane a zrębki dostarczone na bazę ZDP. Również materiały z rozbiórki jak krawężniki czy gruz winny być dostarczone na bazę ZDP w Janowie Lubelskim. Pozostały materiał z rozbiórki oraz wykarczowane pniaki winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 1987 z późn zm.). 4.4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4.5. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacjach technicznych, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 4.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów i certyfikatów na wbudowane materiały i urządzenia. 4.7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii Europejskiej. 4.8. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4.9. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (w formularzu Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.10. Szczegółowe informacje dotyczące podwykonawców oraz umowy o podwykonawstwo zostały określone w pkt. 22 Instrukcji dla Wykonawców (Tom I Rozdział 1 SIWZ) oraz w projekcie umowy – Tom II Rozdział 1 SIWZ. 4.11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.11.1. Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666): a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne, d) wykonaniem poszerzenia, e) wykonaniem chodnika i peronów przystankowych, f) wykonanie podbudowy, g) wykonanie nawierzchni, h) wykonanie elementów odwodnienia, i) roboty wykończeniowe, j) wykonanie oznakowania poziomego - powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy osobą tą jest właściciel firmy, tj. osoba prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą. 4.11.2. Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych dla Kierownika budowy. 4.11.3. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych w pkt. 4.11.1.czynności na cały okres wykonywania tych czynności. 4.11.4. Wykonawca nie później niż w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby skierowane do wykonywania wyżej wymienionych czynności są zatrudnione na umowę o pracę. 4.11.5. Wykonawca zobowiązuje się, iż w/w osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 4.11.3. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.11.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nie robót oraz stanowiska na jakim zatrudnione są te osoby, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4.11.7. Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 4.11.6. pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych na umowę o pracę osób. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 4.11.8. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. 4.11.9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium - Przebudowa drogi powiatowej nr 2803L Stojeszyn Pierwszy – Felinów w lokalizacji od km 0+450 do km 1+215 oraz od km 1+474 do km 3+658, Nr sprawy: IiN.252.1.2017” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach