Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2735D etap II, Strużnica-Gruszków, km 12+615 do 16+829 [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2019

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2735D etap II, Strużnica-Gruszków, km 12+615 do 16+829 [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2735D w odcinku przebiegającym przez miejscowości Strużnica i Gruszków od km 12+615 do km 16+829, w zakresie:  wycinki 105 szt. drzew z pasa drogowego objętych zezwoleniem wraz z nasadzeniami 105szt. drzew,  naprawy odwodnienia,  konstrukcji podbudowy i nawierzchni jezdni, poboczy oraz chodników,  remoncie obiektów inżynierskich, oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu;  opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót oraz wdrożenie stałej organizacji ruchu – na podstawie zatwierdzonego w dniu 11.12.2018 r. projektu organizacji ruchu. 2. Realizacja inwestycji nastąpi zgodnie z przyjętymi parametrami: 1) długość drogi 4214m; 2) szer. jezdni 5,00m; 3) powierzchnia jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego - 23242,50 m²; 4) powierzchnia zjazdów i poboczy z kostki betonowej - 357,50 m²; 5) pow. poboczy z kruszywa kam. z pow. utrwal. emulsją i grysami - 4200,0 m²; 6) ścieki i pobocza z kostki kamiennej 14/17cm - 1299,80 m²; 7) ścieki z elementów bet. prefabrykowanych KS75 - 14,0 m; 8) umocnienie rowów płytami bet. ażur. gr. 8cm na ławie bet. - 743,68 m²; 9) udrożnienie i profilowanie rowów - 4045 m; 10) przepusty z rur karbowanych PEHD fi 300mm - 42,0 m; 11) przepusty z rur karbowanych PEHD fi 400mm - 324,5,0 m; 12) przepusty z rur karbowanych PEHD fi 500mm - 40,0 m; 13) przepusty z rur karbowanych PEHD fi 600mm - 226,0 m; 14) przepusty z rur karbowanych PEHD fi 800mm - 65,0 m; 15) przykanaliki z rur PVC fi 160mm - 34,0 m; 16) przykanaliki z rur PVC fi 200mm - 45,0 m; 17) przykanaliki z rur PVC fi 250mm - 16,0 m; 18) studzienki ściekowe z wpustem żeliwnym - 4,0 szt.; 19) studnie kanalizacyjne przelotowe fi 800 z wpustem żeliwnym - 6,0 szt.; 20) studnie kanalizacyjne przelotowe fi 1000 rewizyjne - 1,0 szt.; 21) bariery ochronne stalowe jednostronne U-14a/2 - 1008,0 m; 22) bariery ochronne stalowe jednostronne U-14a/4 - 824,0 m; 23) poręcze ochronne stalowe ocynkowane U-11a - 36,2 m; 24) krawężniki najazdowe 15/22/100cm = 361 m; 25) oporniki bet. (zaniżone) 12/25/100cm = 67,5 m; 26) obrzeża 8x30 cm = 304 m. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wycinkę 105 drzew z pasa drogowego (objętych zezwoleniem wraz z nasadzeniami 105 szt. drzew), wskazanych w Wykazie drzew przeznaczonych do wycinki, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Projektu umowy (Załącznika Nr 4 do SIWZ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: Opis przedmiotu zamówienia oraz Dokumentacja techniczna (w tym w szczególności: opis techniczny, plan orientacyjny, przekroje konstrukcyjne, projekt organizacji ruchu drogowego na drodze powiatowej Dp nr 2735D Strużnica-Kowary) – stanowiąca Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) Kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniższych formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Nobile Bank S. A.: nr 79 1560 0013 2972 6951 8000 0008; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (wypełnionym Formularzem ofertowym – Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz oświadczeniami, o których mowa w Dziale VII SIWZ, Wykonawca składa: 1) wypełniony kosztorys ofertowy – (Załącznik Nr 8 do SIWZ) – jako załącznik do Formularza ofertowego (w charakterze dokumentu pomocniczego/ informacyjnego, wymaganego przez organ udzielający Zamawiającemu dotacji na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia); 2) dowód wniesienia wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 5) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach