Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2716C Lipno - Kolankowo - Głodowo

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872046
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872046
    REGON: 91087014200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2716C Lipno - Kolankowo - Głodowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2716C Lipno - Kolankowo - Głodowo; długość 3,076 km tj. od km 0+060 do km 3+136. Droga klasy Z. Obciążenie ruchem KR1. Zakres głównych robót przewidzianych w zamówieniu: - odtworzenie w terenie przebiegu trasy drogowej oraz położenia obiektów inżynierskich, a także wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i kartograficznej drogi po jej przebudowie, - usunięciem drzew i krzaków z wywozem dłużycy, karpiny i gałęzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - wykonaniem dwóch przepustów pod koroną drogi oraz ścianek czołowych jako samodzielnych elementów, - poszerzenie do szerokości 6,0m na całym odcinku drogi, - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do śr. 4 cm z wywozem frezowin w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - wykonanie zabezpieczenia geosiatką nawierzchni, - międzywarstwowe skropienia warstw emulsja asfaltową, - profilowanie masą MMA pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - ścinanie zawyżonych poboczy i uzupełnianie zaniżonych poboczy, - wykonanie utwardzonego pobocza za pomocą kruszywa łamanego, - oczyszczanie, pogłębianie oraz profilowanie dna i skarp rowu, - wykonywanie oznakowania poziomego i pionowego, - ustawienie barier ochronnych, stalowych SP09, - ustawienie poręczy ochronnych, - wykonanie chodnika w obrębie zatoki autobusowej, - humusowanie skarpy z dowozem humusu i hydrosiewem, - ustawienie ściany oporowej z elementów prefabrykowanych, - wykonanie zatoki autobusowej i parkingowej, - wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne, - montaż lamp solarowo - hybrydowych, - roboty ziemne w wykopie i na skarpach. Szczegółowy zakres robót określony został w: - Projekcie budowlanym i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych opracowanych przez PROJEKTOWANIE, NADZORY TECHNICZNE, inż. Jan Szelągowski, ul. Szkolna 11, 87-840 Lubień Kujawski, - Decyzji Nr 30/2015 z dnia 23 stycznia 2015r., pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych wydanym przez Starostę Lipnowskiego, - kosztorysie ofertowym. Informacje dodatkowe 1. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z dokumentami normatywnymi zgodnie z uregulowaniami zawartymi w stosownych przepisach wykonawczych do ustawy Prawo Budowlane. 2. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych Wykonawca ma obowiązek okazać akceptację recept na masy bitumiczne z Laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. 3. Wykonanie robót ma być zgodne z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz zaleceniami podanymi do stosowania w SST. 4. W celu wykonania zadania Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi tymczasowy projekt organizacji ruchu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r ( Dz. U. Nr 177 z dnia 14.10.2003r poz. 1729 ) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem, wyniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty drogowe na okres minimum 36 miesięcy, na oznakowanie poziome 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 56 200,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście złotych) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem rachunek Zamawiającego prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2716C Lipno - Kolankowo - Głodowo. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8 (pok. Nr 2). Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt 12. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 11 i 12 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnowski.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach