Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2610 L Trzciniec - Opole Lubelskie - dr woj 824 na odcinku ulicy Szkolnej w Opolu Lubelskim od km 7+276 do km 7+548 długości 272 mb

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8204072 , fax. 081 8204072
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6 6
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 081 8204072, fax. 081 8204072
    REGON: 43102961300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2610 L Trzciniec - Opole Lubelskie - dr woj 824 na odcinku ulicy Szkolnej w Opolu Lubelskim od km 7+276 do km 7+548 długości 272 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi obejmuje wykonanie : 1) robot ziemnych - 540,00 m3 ; 2) wykonanie obustronnego poszerzenia istniejącej jezdni - 878,0 m2 ; 3) ułożenie siatki wzmacniającej na połączeniu warstw konstrukcyjnych - 544,0 m2 ; 4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20mm, grubości 5 cm - 1228,0 m2 ;5) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm , grubości 5 cm - 1899,0 m2 ; 6) budowa chodnika, łącznie ze zjazdami , z kostki brukowej - 735,0 m2; 7) wykonanie robót wykończeniowych : plantowanie skarp , korony nasypów (876,0 m2) , dna wykopów ( 212,0 m2 ) , umocnienie skarp darniną(117,0 m2) , obsianie skarp z humusowaniem (971,0 m2 ) ; 8) ułożenie ścieku korytkowego ( 45 mb ) , umocnienie skarp płytami ażurowymi ( 27 m2 ) ; 9) oznakowanie pionowe - 1 szt ; 10) oznakowanie poziome - linie P-1(N-1b) - 11 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 4000,0 zł ( cztery tysiące złotych ) winno być wpłacone na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem ;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;5) wniosą wymagane wadium ; 6) udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania ; 7) zamawiający wymaga aby kierownicy robót posiadali odpowiednie uprawnienia budowlane , w szczególności uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu według zasady spełnia , nie spełnia , na podstawie załączonych do oferty dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy nw dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 5 robot budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości PLN oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie ; 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca;6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował , 7) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załącznikami stwierdzającymi , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kierowników robót; 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 7) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował ; 9) plisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 10) kserokopia dowodu wniesienia wadium ; 11) kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach