Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2587W Golanka – Krobia – Jazgarka od km 0+632 do km 0+962

Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Lokalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 297 602 621
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
    ul. Lokalna 2
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 297 602 621
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2587W Golanka – Krobia – Jazgarka od km 0+632 do km 0+962
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej Nr 2587W Golanka – Krobia – Jazgarka od km 0+632 do km 0+962 Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, - ścinanie drzew i karczowanie pni mechanicznie o średnicy 16-25 cm, - ścinanie drzew i karczowanie pni mechanicznie o średnicy 26-35 cm, - ścinanie drzew i karczowanie pni mechanicznie o średnicy 36-45 cm, - ścinanie drzew i karczowanie pni mechanicznie o średnicy 46-55 cm, - mechaniczne usunięcie warstwy humusu z darniną z wywozem na odległość 1 km Roboty ziemne - wykonanie wykopów w gruncie kat. III, - roboty ziemne wykonane w gruncie kat. III z transportem gruntu z dokopu na nasyp Podbudowy i nawierzchnia – jezdnia główna + skrzyżowania z drogami bocznymi - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod poszerzenie podbudowy, - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego gr. 20 cm, - oczyszczenie i skropienie podbudowy i dolnych warstw konstrukcji nawierzchni emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W gr. 4 cm, - wykonanie warstwy wiążąco – profilującej z betonu asfaltowego AC 11W gr. śr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, - frezowanie krawędzi nawierzchni asfaltowej gr. śr. 4 cm z wywozem na odkład. Oznakowanie pionowe i poziome - ustawienie słupków do znaków pionowych, - przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych ostrzegawczych, - oznakowanie poziome wykonane materiałami grubowarstwowymi – linie ciągłe, -oznakowanie poziome wykonane materiałami grubowarstwowymi linie przerywane, -montaż elementów odblaskowych na jezdni „kocie oczka”, Zjazdy bramowe - wykonanie nasypów na zjazdach z gruntu kat. II z dowozem ukopu z zagęszczeniem gruntu warstwami gr. 20 cm, - wykonanie profilowania i zagęszczeniem podłoża pod podbudowę zjazdów, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm, - oczyszczenie i skropienie podbudowy i dolnych warstw nawierzchni na zjazdach, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 5 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. Roboty wykończeniowe - hydroobsiew mieszankami traw skarp wykopów i nasypów oraz przyległego terenu. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Kadzidle, ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowią tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2587W Golanka – Krobia – Jazgarka od km 0+632 do km 0+962 Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji – powinno być złożone w oryginale. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w postaci dokumentu elektronicznego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna - Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez przesłanie na podany adres e-mail oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze strony gwaranta. Dokument musi być podpisany w ten sposób aby możliwe było zweryfikowanie prawidłowości podpisu elektronicznego. Oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć do upływu terminu składnia ofert, poprzez przekazanie jej na adres e-mail: zamówienia@zdp.ostroleka.pl 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego – Powiat Ostrołęcki z siedzibą w 07-410 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 5 którego jednostką realizującą zadanie w imieniu Zamawiającego i Płatnikiem jest- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią załącznika nr 3 i nr 3.1 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach