Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2576W Kunin – Chrzczanka Włościańska od km 0+000,00 do km 0+555,00

Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Lokalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7694920, , fax. 29 7694928
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
    ul. Lokalna 2
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7694920, , fax. 29 7694928
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2576W Kunin – Chrzczanka Włościańska od km 0+000,00 do km 0+555,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 2576W Kunin – Chrzczanka Włościańska od km 0+000,00 do km 0+555,00 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE − Odtworzenie trasy w terenie − Odtworzenie (wyznaczenie ) trasy ulicy i punktów wysokościowych II. WYCINKA DRZEW − Ścinanie drzew i karczowanie pni mechanicznie drzewa w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego drzewa do średnicy 15 cm − J. wyżej lecz drzewa o średnicy 16-25 cm − J. wyżej lecz drzewa o średnicy 26-35 cm − J. wyżej lecz drzewa o średnicy 36-45 cm − J. wyżej lecz drzewa o średnicy 56-65 cm − Karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i spaleniem pozostałości III. ROBOTY ROZBIÓRKOWE − Frezowanie istniejącej nawierzchni grubości 4cm na połączeniu istniejącej nawierzchni z projektowaną na długości 4 m − Mechaniczne usunięcie warstwy humusu z darniną grubości 0,20cm z wywozem na odległość do 1 km IV. ROBOTY ZIEMNE − Wykonanie wykopów w gruncie kat. III i wywóz gruntu z koryta na odkład − Roboty ziemne wykonane w gruncie kat. II z transportem gruntu z dokopu na nasyp V. PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA – JEZDNIA GŁÓWNA + SKRZYŻOWANIE Z DROGĄ BOCZNĄ − Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod poszerzenie podbudowy − Wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm − Wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej podbudowy mieszanką z kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0-31,5mm grubości 20 cm − Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego niezwiązanego 0-31,5 mm grubości 10 cm − Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki cementowo – emulsyjnej grubości 20 cm − Połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowych emulsją asfaltową − Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm − Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm VI. ROBOTY NA ZJAZDACH − Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod podbudowę zjazdów − Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0-31,5 mm − Połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowych emulsją asfaltową − Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm – 1887 m2 − Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm − Wykonanie nawierzchni na zjazdach z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grubości 20 cm − Ułożenie opornika betonowego obramowującego nawierzchnię z kostki betonowej na ławie betonowej z oporem − Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na zaprawie cementowej 1:3 grubości 5 cm − VII. OZNAKOWANIE − Oznakowanie pionowe − Ustawienie słupków do znaków pionowych − Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych informacyjnych − Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych ostrzegawczych − Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych zakazu − Przymocowanie do gotowych słupków tablic do znaków T-2 − Przymocowanie do słupków znaków informacyjnych D-42 i D-43 − Przymocowanie do słupków znaków tablic miejscowości − Ustawienie znaków kierunkowych − Oznakowanie poziome − Oznakowanie poziome wykonane materiałami grubowarstwowymi – linie ciągłe − J. wyżej lecz linie przerywane − Ustawienie lustra typ U-18a VIII. ROBOTY INNE − Humusowanie z obsianiem trawą skarp wykopów i nasypów − Umocnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego niezwiązanego o frakcji 0-31,5 grubości 10 cm − Regulacja pionowa studni telekomunikacyjnej z wymianą pokrywy na typ ciężki Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Ostrołęce, ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowią tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XVIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Równoważność: Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Wizja lokalna: Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1320) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy PZP w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu; wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2576W Kunin – Chrzczanka Włościańska od km 0+000,00 do km 0+555,00” Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w postaci dokumentu elektronicznego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna - Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez przesłanie na podany adres e-mail oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze strony gwaranta. Dokument musi być podpisany w ten sposób aby możliwe było zweryfikowanie prawidłowości podpisu elektronicznego. Oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć do upływu terminu składnia ofert, poprzez przekazanie jej na adres e-mail: zamówienia@zdp.ostroleka.pl 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego – Powiat Ostrołęcki z siedzibą w 07-410 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 5 którego jednostką realizującą zadanie w imieniu Zamawiającego i Płatnikiem jest- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy PZP. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez pełnomocnika konsorcjum w formie załącznika Nr 4 do SIWZ. Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1, 2) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. do SIWZ; 4) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust.2 ustawy PZP) (jeżeli dotyczy) 5) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 6) Oryginału gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach