Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2532L Końskowola - Celejów na odcinku od km 0+013,63 do km 0+766,00 w miejscowości Końskowola.

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884160 , fax. 081 8880388
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa 1a 1a
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884160, fax. 081 8880388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2532L Końskowola - Celejów na odcinku od km 0+013,63 do km 0+766,00 w miejscowości Końskowola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: UWAGA!: Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej na remont dwóch odcinków przedmiotowej drogi powiatowej. Zakres robót objęty tym postępowaniem przetargowym to tylko odcinek określony w dokumentacji projektowej jako I od km 0+013,63 do km 0+766,00. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni asfaltowej jezdni, przebudowę chodników, przebudowę zatok autobusowych, remont zjazdów i skrzyżowań, wymianę przepustów pod zjazdami na nowe wraz z innymi robotami drogowymi wymienionymi w dalszej części tego opracowania. Przebudowa tego odcinka drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejących nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót remontowych, w celu poprawy parametrów techniczno - użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. Zakres robót odcinka I obejmuje:Roboty pomiarowe i przygotowawcze wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;Rozebranie istniejących krawężników betonowych i chodników z kostki brukowej;Założenie przepustów rurowych pod zjazdami po stronie prawej i zatoką autobusową;Ustawienie nowych krawężników betonowych 20x30cm i 15x30cm na zatokach autobusowych;Wykonanie w-w konstrukcyjnych zatoki autobusowej wraz z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;Wykonanie chodników z nowej kostki brukowej betonowej czerwonej HOLLAND gr. 6cm;Wykonanie chodników z kostki brukowej z odzysku;Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej; Skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz w-wy wyrównawczo -wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;Ułożenie w-wy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR-3 ;Wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4cm na ciągu głównym z betonu asfaltowego AC 11S KR-3;Wykonanie zjazdów z kostki brukowej;Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm na zjazdach; Wykonanie utwardzonych kruszywem poboczy o szer. 1,0m;Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określają: 1.Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 2.Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST) - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ - znajdują się na oddzielnym pliku. 3.projekt budowlano - wykonawczy - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku. 4.opinia geotechniczna - załącznik Nr 13 do SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku; 5.czasowa organizacja ruchu - załącznik Nr 14 do SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku; 6.stała organizacja ruchu - załącznik Nr 15 do SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku; Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej.Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia. Do odbioru ostatecznego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty:recepty i ustalenia technologiczne - 1 egz.;kosztorys powykonawczy i książki obmiarów;wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodne z SST i ew. PZJ - 1 egz.;deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SST i PZJ - 1 egz. SST - Szczegółowa specyfikacja techniczna; PZJ - Program Zapewnienia Jakości;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach