Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2409W NASIELSK - POMIECHÓWEK KANALIZACJA DESZCZOWA OD KM 0+540m DO KM 1+045m

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2409W NASIELSK - POMIECHÓWEK KANALIZACJA DESZCZOWA OD KM 0+540m DO KM 1+045m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest Przebudowa drogi powiatowej nr 2409W Nasielsk - Pomiechówek - kanalizacja deszczowa w km od 0+540 do km 1+045. Opis ogólny. - W ramach przebudowy przedmiotowej drogi powiatowej przewiduje się wykonanie remontu kanalizacji deszczowej w istniejącym śladzie w pikietażu od km 0+540 do km 1+045. Zakres robót.: - Roboty ziemne związane w wymianą elementów kanalizacji deszczowej. - Wymiana studni rewizyjnych głównego kanału kanalizacji deszczowej, szt. 9 gł. 2,5m - Wymiana przykanalików dla wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, szt. 16 - Roboty ziemne związane w wymianą elementów kanalizacji deszczowej. Lokalizacja Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w na działce nr ewid. 1133, obręb 0001 miasto Nasielsk. Wymogi Technologiczne Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający załączył Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, zarówno dla branży sanitarnej, jak i drogowej w związku z tym, iż zakres robót przewidziany przedmiotem zamówienia obejmuje roboty z jednej i drugiej branży. Z uwagi na ograniczenie prac branży drogowej w stosunku do dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający wskazuje, iż wiążący dla Wykonawców jest zakres prac dla kilometrażu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót. Zadanie inwestycyjne prowadzone jest na zgłoszenie, bez pozwolenia na budowę, w związku z powyższym dokumentacja techniczna dla niniejszego zamówienia nie zawiera projektu i rysunków projektowych, o których mowa w zapisach załączonych STWiOR. Uwagi ogólne 1. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z: - Prawem Budowlanym (Dz.U. z 2013 poz. 1402 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430) 2. Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3. Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu, którego dotyczy niniejszy opis: a) Dokumentacja opisowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót c) Przedmiar robót 4. Kwestię wykorzystania materiałów z rozbiórki bądź pozyskanych z robót ziemnych, każdorazowo należy uzgadniać z Inwestorem. 5. Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kontrolne przekopy, w celu ustalenia ich lokalizacji. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 60 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w części XIX SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem tych kryteriów i sposobu oceny ofert. W przyszłej umowie o zamówienie publiczne okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia ustalony zostanie na czas, jaki Wykonawca wskazał w ofercie dla okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk numer rachunku: 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012 W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 14.08.2015r. do godz. 11:30 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki) w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.08.2015r., do godz. 11:30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p. 6. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a p.z.p.), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p., zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: a) odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach