Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi - dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Saspów , gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi - dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Saspów , gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi – dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Sąspów, gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego wykonaną na słupach żelbetowych z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego nr PZ38 zasilanej ze stacji trafo nr 44132 wzdłuż drogi powiatowej o numerze 2134K w miejscowości Sąspów w Gminie Jerzmanowice-Przeginia, tym: -montaż wysięgników, -montaż zabezpieczeń, -montaż przewodów zasilających, -montaż opraw oświetleniowych LED, -montaż słupów żelbetowych typu E, 3. Zakres prac obejmuję również: a) Wykonanie zastępczych organizacji ruchu na czas robót wraz z oznakowaniem i uzgodnieniem w instytucjach zarządzających ruchem: b) Złożenie wniosku do zarządcy drogi i uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego i prowadzenie prac budowlanych w pasie drogi powiatowej. c) Prace przygotowawcze- zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich. d) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj.: - protokołów i sprawdzeń branżowych, -instrukcji użytkowania, -kart gwarancyjnych, -kompletu atestów i dopuszczeń. e) Zgłoszenie oraz dokonanie odbiorów prac w odpowiednim Zakładzie Energetycznym, niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego „ Karty Danych Technicznych” f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia, tj.: 1) - na oprawy LED –gwarancja musi wynosić60 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 2)– na przedmiot umowy – gwarancja musi wynosić 24 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 4. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych itp., nazwy własne urządzeń materiałów są podane przez projektantów, kosztorysantów dla określenia standardów oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty, jako typowy przykład. Należy przyjść, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takich towarzyszą wyrazy „ lub równoważny” 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga w zakresie poniżej wskazanym zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby pracujące na poniżej wskazanych stanowiskach: a) Fizyczne wykonywanie robót – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia, jako podwykonawcy). 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) w celu wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót, zatrudnione będą na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę co najmniej w okresie prowadzenia robót budowlanych. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. Do deklaracji Wykonawca obowiązany jest dołączyć uwierzytelniony odpis ostatniej deklaracji ZUS DRA złożonej przed datą składania oświadczenia. Jeżeli podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu deklaracji ZUS-DRA, składa równoważny dokument wydany przez właściwy organ w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. a wraz z aktualną deklaracją ZUS DRA w terminie do 5 dni od wezwania. c) w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. a i b Zamawiający zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli; d) jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści lit. a – c, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę. 8. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądza, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis IR.271.1.5.2019.AK „Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi –dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Saspów, gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski, woj. Małopolskie”. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty lub kopie załączyć wraz z ofertą a oryginał złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów albo osobnej kopercie). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularze, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty. 2. Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 4. Załącznik nr 5 do SIWZ – oświadczenie dotyczące RODO. 5. Załącznik nr 8 do SWIZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego (opcjonalnie). Formularze, które należy złożyć po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1. Załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 22 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach