Przetargi.pl
Dostawa i montaż dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie balustrady i pochwytu na wewnętrznej klatce schodowej budynku Przedszkola Publicznego w miejscowości Łąkta Górna.

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie balustrady i pochwytu na wewnętrznej klatce schodowej budynku Przedszkola Publicznego w miejscowości Łąkta Górna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie balustrady i pochwytu na wewnętrznej klatce schodowej budynku Przedszkola Publicznego w miejscowości Łąkta Górna. w ramach projekt pn. Przebudowa budynku przedszkola samorządowego w m. Łąkta Górna. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku przeszkolą samorządowego w m. Łąkta Górna” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. Zastosowanie platformy zewnętrznej i wewnętrznej wzbogaci wyposażenie budynku w urządzenia dla osób niepełnosprawnych oraz pozwoli na zaniesienie istotnej bariery architektonicznej obiektu. Zamówienie przewiduje zastosowanie urządzeń jako gotowego produktu dostarczonego w określonych przez producenta modułach transportowych. Oferent jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac wykończeniowych związanych bezpośrednio z montażem platformy zewnętrznej i wewnętrznej. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z wytycznymi i instrukcjami producenta, którego urządzenia zostaną wybrane do realizacji zamówienia. 2. Zamówienie dotyczy następujących pozycji z wspólnego słownika zamówień (CPV): 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 42416100-6 Windy 45313100-5 Instalowanie wind 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z tytułem dostawę i montaż platformy zewnętrznej i wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych (dzieci) wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi niezbędnymi do uruchomienia i eksploatacji platform w budynku przebudowywanego przedszkola w miejscowości Łątka Górna oraz wykonanie balustrady i pochwytu ze stali nierdzewnej na wewnętrznej klatce schodowej. Zamówienie obejmuje roboty w zakresie niezbędnym do uruchomienia i eksploatacji platform. Platforma wewnętrzna to zespół urządzeń podnoszących osobę niepełnosprawną z poziomu parteru na poziom 1 piętra. Platforma zewnętrzna to zespół urządzeń podnoszących osobę niepełnosprawną z poziomu parkingu na poziom parteru. (Różnica poziomów ok. 2.25m) Zakres czynności objętych zamówieniem:  Zakup, dostawa i montaż wszystkich fabrycznie nowych urządzeń, instalacji i akcesoriów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.  Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z instalacją elektryczną, niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji urządzeń będących przedmiotem zamówienia.  Uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia, regulacja urządzeń oraz wykonanie prób, pomiarów i sprawdzeń umożliwiających jego prawidłowe działanie.  Szkolenie personelu przedszkola w celu przyswojenia prawidłowej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia.  Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej dla potrzeb Urzędu Dozoru Technicznego.  Udział kompetentnego przedstawiciela oferenta w badaniach dopuszczających urządzenie do eksploatacji wykonywanych przez właściwy terenowo Urząd Dozoru Technicznego.  Obsługa serwisowa systemu będącego przedmiotem zamówienia w okresie rękojmi oraz gwarancji.  Wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych wraz z protokołami.  Wykonanie balustrady i pochwytu na wewnętrznej klatce schodowej.  W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy zgodnie z dokumentami przetargowymi (w tym SIWZ, załącznikami do SIWZ, wszelkie zmiany SIWZ, pozwolenia na budowę).  Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przetargowym. Wszelkie podane dokumenty mają charakter informacyjny. Zamawiający zamieszcza je dla celów informacyjnych.  Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, SIWZ, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w wyniku których przedmiotowy obiekt (Przedszkole Publiczne w miejscowości Łąkta Górna) winien uzyskać ostateczne pozwolenie na użytkowanie.  Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć.  Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia.  Po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał za front robót na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót. Wymagania dotyczące materiałów.  Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie.  Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.).  Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.  Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: Polskim Normom.  W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.  Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.  Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian powodujących pogorszenie układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych budowanego obiektu.  W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.  Pod pojęciem „parametry” rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, dopuszczenie do wbudowania i użytku w obiektach użyteczności publicznej oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dodatkowo, wraz z ofertą należy złożyć: 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ i Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach