Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Niepodległości 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    Niepodległości 13
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    REGON: 431019460
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.”.3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na odnowie nawierzchni asfaltowej jezdni drogi powiatowej nr 2127 L w miejscowości Izdebno na odcinku o długości 600 m.3.3 Cel inwestycji:- odtworzenie właściwości jezdnych nawierzchni drogowej,- poprawa warunków odwonienia poprzez korektę wysokościową zdeformowanej nawierzchni,- poprawa warunków ruchu drogowego.3.4. Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres przebudowy obejmują:- geodezyjne wytyczenie punktów charakterystycznych trasy,- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – usunięcie warstwy humusu w zakresie projektowanych robót,- mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej,- skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową,- wykonanie I w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – śr. 4 cm,- sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na połączeniu z istniejącą jezdnią- wykonanie II w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – śr. 4 cm,- wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – 4 cm,- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod pobocza ulepszone kruszywem,- wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie – gr. 15 cm,- wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,- plantowanie terenu – dowiązanie do terenów przyległych- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:a) projekt techniczny,b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),c) przedmiar robót.3.6. Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.3.7. Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy ścieralnej)Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy ścieralnej)3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.3.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. 3.10. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach