Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2757481 , fax. 086 2757480
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. 1 Maja 8 8
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 086 2757481, fax. 086 2757480
REGON: 45067260400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: brak
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2099B Wojtkowice Stare - Pełch w lok. rob. 0+000 - 1+000 na dł. 1,000 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi pow. Nr 2099B Wojtkowice Stare - Pełch w lok. rob. 0+000 - 1+000 na dł. 1,000 km polegać będzie na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych, karczowaniu krzaków, wykonaniu robót ziemnych, wyrównaniu podbudowy pospółką stabilizowaną mechanicznie z 35% dodatkiem kruszywa łamanego, wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej gr. 3+4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, uzupełnieniu poboczy pospółką, plantowaniu skarp, ułożeniu przepustów pod zjazdami z budową ścianek czołowych z bloczków betonowych, ustawieniu pionowych znaków drogowych, wykonaniu nawierzchni żwirowej gr. 10 cm na zjazdach gospodarczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: > spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych > wniosą wadium w wysokości: 4.300,00 zł > udzielą 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych do niej wymaganych w pkt. IV dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy - wypełniony na podstawie załącznika nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że osoby te posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42) - załącznik nr 4. 6. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu wykonywanych robót - załącznik nr 5. 7. Dowód wniesienia wadium (poręczenie, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetZDP/przetZDP.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 1428 B Wasilków - Studzianki w m. Dąbrówki (gm. Wasilków)
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa ulicy Żytniej w Zambrowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1389 B w m. Jaworówka (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2016-07-27 - Wykonie przebudowy dróg gminnych: ul. Drozda w Olmontach oraz ul. Magnacka w Izabelinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1392 B poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Nowe Aleksandrowo- Letniki (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej do m. Dmochy Mrozy na odcinku od drogi krajowej nr 63 do granicy gminy Andrzejewo i Czyżew.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa ul. 01 KL - sięgacza ul. Spokojnej w Łomży - I etap.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Rutki-Kossaki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg dojazdowych, parkingów i chodników w Łomży
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1157B Krasnopol - Gremzdel - Jegliniec - Wiatrołuża
Dodano: 2016-07-25