Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2099B Wojtkowice Stare - Pełch w lok. rob. 0+000 - 1+000 na dł. 1,000 km

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2757481 , fax. 086 2757480
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 1 Maja 8 8
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2757481, fax. 086 2757480
    REGON: 45067260400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2099B Wojtkowice Stare - Pełch w lok. rob. 0+000 - 1+000 na dł. 1,000 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi pow. Nr 2099B Wojtkowice Stare - Pełch w lok. rob. 0+000 - 1+000 na dł. 1,000 km polegać będzie na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych, karczowaniu krzaków, wykonaniu robót ziemnych, wyrównaniu podbudowy pospółką stabilizowaną mechanicznie z 35% dodatkiem kruszywa łamanego, wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej gr. 3+4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, uzupełnieniu poboczy pospółką, plantowaniu skarp, ułożeniu przepustów pod zjazdami z budową ścianek czołowych z bloczków betonowych, ustawieniu pionowych znaków drogowych, wykonaniu nawierzchni żwirowej gr. 10 cm na zjazdach gospodarczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: > spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych > wniosą wadium w wysokości: 4.300,00 zł > udzielą 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych do niej wymaganych w pkt. IV dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy - wypełniony na podstawie załącznika nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że osoby te posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42) - załącznik nr 4. 6. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu wykonywanych robót - załącznik nr 5. 7. Dowód wniesienia wadium (poręczenie, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetZDP/przetZDP.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach