Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2037C Dobrzejewice-Świętosław-Mazowsze w km 0+000 do 7+432 oraz 10+982 do 11+551 na dł. 8,001 km

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna 113
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 66 44 775
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
    ul. Polna 113 113
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 66 44 775
    REGON: 87152543200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2358
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2037C Dobrzejewice-Świętosław-Mazowsze w km 0+000 do 7+432 oraz 10+982 do 11+551 na dł. 8,001 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy przebudowy drogi powiatowej nr 2037C Dobrzejewice-Świętosław-Mazowsze w km 0+000 do 7+432 oraz 10+982 do 11+551 na dł. 8,001 km, zapewniając wzrost bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - jeśli udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 robotę drogową o wartości min. 1 mln. zł, z potwierdzeniem ich właściwej jakości, - jeśli dysponują kierownikiem robót o odpowiednich kwalifikacjach, przy czym wymagane jest posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej, (kierownik budowy musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenie społeczne w ZUS; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów wymienionych postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków określonych w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. potwierdzenie doświadczenia zawodowego - wykaz prac z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie co najmniej jednego dokumentu na kwotę 1 mln. zł, potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje lub protokół odbioru robót); 4. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca winien dysponować osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informację dot. osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia - kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu wykonania zamówienia 5. oświadczenie o spełnianiu art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy prawo zamówień publicznych oraz dotyczące art. 24 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu) 6. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. oraz: 7. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty sporządzony według wzoru zamieszczonego w SIWZ; 8. podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wypełniony kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu SIWZ;9. pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6.10. Informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2358
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach