Przetargi.pl
„przebudowa drogi powiatowej nr 1813B przed i w m. Zalesie” w km 9+254÷9+814

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19203 Grajewo, ul. Fabryczna 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
    ul. Fabryczna 4
    19203 Grajewo, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „przebudowa drogi powiatowej nr 1813B przed i w m. Zalesie” w km 9+254÷9+814
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, na odcinku drogi powiatowej nr 1813B w km 9+254÷9+814 – 0,056 km; - karczowanie krzaków i podszycia. Wywiezienie i spalenie pozostałości po karczunku w km 9+300÷9+380; 9+430÷9+550 stronie lewa oraz w km 9+310÷9+370; 9+420÷9+550; 9+590÷9+700 strona prawa -0,1 ha; - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 5 cm wraz z utylizacją, rozebranie nawierzchni na odcinku w km 9+293÷9+370-404,4 m2; - rozebranie nawierzchni z betonu, grubość nawierzchni do 15cm wraz z utylizacją, na zjazdach w km 9+742P; 9+754,5P -18 m2; -rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej, odwiezienie materiału z rozbiórki i jego utylizacją, na odcinku w km 9+723÷9+814 po stronie lewej -91 m; -rozebranie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych o średnicy 80 cm wraz z odkopaniem przepustów oraz wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, na odcinku w km 9+723÷9+814 po stronie lewej -10 m; ROBOTY ZIEMNE -wykopy wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład samochodami na odległość 3 km - na jezdni, na poszerzeniu jezdni, rowy- 914,2 m3; -nasypy wykonywane mechanicznie z gruntów kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość 6km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu, uzupełnienie korpusu drogowego 9+254÷9+786 – 142,7 m3; ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO -wykonanie przepustów jednootworowych z rur polietylenowych spiralnie karbowanych HDPE SN-8 Ø80cm układanych na ławie żwirowej o grubości 30cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepust pod drogą w km 9+295 - 11,5 m; -sączki podłużne z rury PVC Ø100 mm w gruncie kat. III, głębokość ułożenia 100 cm, ułożenie sączków w km 9+370÷9+430 - 120,0 m; -oczyszczenie przepustów korytkowych z namułu, grubość namułu do 50% jego wysokości wraz ze zdjęciem płyt pokrywowych oraz ich ponownym ułożeniu – 10,0 m; PODBUDOWA -koryto wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10cm w km 9+293÷9+370- 763,8 m2; -koryto wykonywane na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 10cm, wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni w km 9+254÷9+293; 9+370÷9+556; 9+570÷9+716 – 1484,0 m2; -wykonanie warstwy odcinającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie, grubość warstwy 15 cm - na jezdni w km 9+293÷9+370, na poszerzeniu jezdni w km 9+254÷9+293; 9+370÷9+556; 9+570÷9+716 - 2023,0 m2; -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 15cm, na zjazdach – 224,8 m2; -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 20cm - na jezdni w km 9+293÷9+370, na poszerzeniu jezdni w km 9+254÷9+293; 9+370÷9+556; 9+570÷9+716 - 1005,50 m2; -wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P, grubość warstwy 5cm - na jezdni, na poszerzeniu jezdni w km 9+254÷9+293; 9+370÷9+556; 9+570÷9+716 – 871,1 m2; NAWIERZCHNIA -wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grub. warstwy 4 cm, wraz z odwiezieniem urobku z frezowania i jego utylizacją, wykonanie frezowania na odcinku w km 9+254÷9+265; 9+800÷9+814– 152,4 m2; -ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki o wytrzymałości 40 kN/m na całej powierzchni jezdni, ułożenie geosiatki nad przepustem korytkowym w km 9+716,5÷9+719,5– 32,5 m2; -wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 4cm (minimalna grubość warstwy 3cm) - na jezdni, na skrzyżowaniu z drogami gminnymi, zjazdy w km 9+254÷9+814 - 3741,5 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 4cm - na jezdni, na skrzyżowaniu z drogami gminnymi, zjazdy w km 9+254÷9+814 - 3683,3 m2; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE -plantowanie skarp i dna wykopów w gruncie kategorii IV- skarpy i dna rowów – 1806,0 m2; -umocnienie brukowcem o grubości 16-20cm z kamienia narzutowego (polnego) ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej 53,0 m2; -wykonanie przepustów pod zjazdami z rur polietylenowych HDPE SN-8 o średnicy 40cm, ułożonych na ławie żwirowej o grubości 20 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepusty zjazdowe – 48,0 m; -wykonanie przepustów pod zjazdami z rur polietylenowych HDPE SN-8 o średnicy 50cm, ułożonych na ławie żwirowej o grubości 20cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepusty zjazdowe na skrzyżowaniu z drogami gminnymi – 24,0 m; -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z formowaniem nasypu wraz z zagęszczeniem walcem, uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa łamanego oraz kruszywa naturalnego w stosunku 1:1 – 118,9 m3; ELEMENTY ULIC -ustawienie krawężników betonowych 15x30/22cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10, na odcinku w km 9+786÷9+814 – 56 m; -ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ścieki w km 9+370÷9+430 – 120,0 m. 1. Zamawiający ustala następujące czynności do których wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę:  wykonanie prac fizycznych i obsługi sprzętu oraz maszyn,  wykonanie robót rozbiórkowych,  wykonanie robót ziemnych,  wykonanie elementów odwodnienia korpusu drogowego,  wykonywanie koryta,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,  ustawienie krawężników,  wykonywanie warstw bitumicznych w-wy wiążąco-wyrównawczej i ścieralnej, 2.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.5. W tym zakresie Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników imienia i nazwiska). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Pierwsze „Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników” wraz z dowodami, o których mowa w pkt 3. w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wskazane w pkt. 1 potwierdzających zgłoszenie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę pracownika do ubezpieczeń społecznych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. 5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt.1. 6. Za każdorazowe nieprzedłożenie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, o których mowa w pkt. 3. i 4., dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1., Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 0,5% ceny ofertowej brutto - za każdy dzień zwłoki. 7. Jeśli w wyniku wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1., Zamawiający wykryje naruszenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.1. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, za każdą ujawnioną osobę zatrudnioną na innych zasadach niż umowa o pracę, biorącą udział w realizacji zamówienia przy wykonywaniu prac, o których mowa w pkt.1. Wykonawca powierzając Podwykonawcy czynności, o których mowa w pkt 1 zobowiązuje do realizacji obowiązku zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1505, z późn. zm.). 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu dotyczących podwykonawcy., któremu zamierza powierzyć część zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, tj. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczącej: a) kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b)firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, okresu gwarancji i rękojmi, przekażą zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach