Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1789B w m. Łazarze”

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-203 Grajewo, ul. Fabryczna 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
    ul. Fabryczna 4
    19-203 Grajewo, woj. podlaskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1789B w m. Łazarze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1789B w m. Łazarze” w km rob. 0+000÷0+484 polegająca na wykonaniu następujących robot budowlanych: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE  Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, w km roboczym 0+000÷0+484;  Karczowanie pni o średnicy 66-75 cm wraz z wywiezieniem i spalenie pozostałości po karczunku;  Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 20 cm, z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład na odl. do 5km;  Rozebranie słupków do znaków drogowych zamocowanych w podłożu gruntowym z odwiezieniem na odległość 15km, rozebranie słupków w m. Łazarze;  Demontaż tablic znaków drogowych (nakazu, ostrzegawcze, informacyjne) z odwiezieniem znaków na odległość 15km;  Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 4 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją;  Rozebranie nawierzchni z brukowca, grubość brukowca 16-20 cm, wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją;  Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego z utylizacją;  Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm, ułożonych na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją;  Rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją;  Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 60 cm wraz z odkopaniem przepustów i wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, przepust w km 0+420;  Przestawienie ogrodzenia z płyt drewnianych na słupkach drewnianych; ROBOTY ZIEMNE  Wykopy wykonywane mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odkład samochodami na odl. do 5 km, wykopy na przekopach;  Nasypy wykonywane mechanicznie z gruntów kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 5 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu, nasyp pod chodnik;  ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO  Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 50 cm z osadnikiem bez syfonu, wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem;  Montaż przykanalików z rur betonowych o średnicy 20 cm, długość do 15 m, wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem;  Oczyszczenie przepustów sklepionych z namułu, grubość namułu do 50% jego średnicy; PODBUDOWA  Koryto wykonywane mechanicznie równiarką na całej szerokości jezdni, wjazdów i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10 cm z odwiezieniem ewentualnego nadmiaru gruntu na odl. do 5 km;  Koryto wykonywane ręcznie na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 20 cm;  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, na zjazdach;  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, podbudowa na przekopach;  Wykonanie podbudowy z chudego betonu (6-9 MPa), pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 18 cm; NAWIERZCHNIA  Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grub. warstwy 3 cm, odwiezienie urobku na plac składowania na odl. do 10 km;  Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, na jezdni i rozjazdach;  Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na jezdni i rozjazdach; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE  Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem o grubości 16-20 cm z kamienia narzutowego (polnego), ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, obrukowanie wlotu przykanalika;  Uzupełnienie poboczy kruszywem C50/30 grub. 10 cm wraz z zagęszczeniem; OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie;  Ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 60 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami;  Przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, średnie, folia odblaskowa I generacji;  Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ B20 folia odblaskowa II generacji;  Przymocowanie do gotowych słupków tablic znaków drogowych kierunkowych typ E z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji; ELEMENTY ULIC  Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10;  Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu C8/10, obramowanie wjazdów od strony posesji;  Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem;  Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem, na wjazdach;  Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem;  Wykonanie progów zwalniających wyspowych z elementów prefabrykowanych o wym. 200x180 cm, wysokość 6,50 cm, ustawienie progów zgodnie ze stałą organizacją ruchu; INNE ROBOTY  Przełożenie kabla telefonicznego wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem;  Zabezpieczenie kabla telefonicznego rurą osłonową z PCV 75mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem; Wykonawca powierzając Podwykonawcy czynności, o których mowa w pkt 3.6 zobowiązuje do realizacji obowiązku, o którym mowa w pkt 3.5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b) pieniądzu, c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. Nr poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP. S.A. 54 1020 1332 0000 1002 0037 7135. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu ZDP.272.4.2019 – „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1789B w m. Łazarze”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 5.Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie, ul. Fabryczna 4 (codziennie w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00) lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunkowym bankowym następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek 8.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy. 10.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z specyfikacjami istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 11.Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 12.Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim, Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. pkt 1 ustawy. a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2.SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach