Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1780G na odcinku Udorpie - Studzienice

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Leśna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8222529 , fax. 059 8222529
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Leśna 1 1
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8222529, fax. 059 8222529
    REGON: 77098319900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1780G na odcinku Udorpie - Studzienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1780G na odcinku Udorpie - Studzienice od km 0+008,5 do km 7+840. Przebudowa drogi polega na poszerzeniu istniejącej jezdni do szerokości 5,5 m, na terenie zabudowanym do szerokości 6,0 m. Konstrukcję poszerzeń stanowi: podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm i warstwa wiążąca z masy mineralno - bitumicznej gr. 7 cm. Na istniejącej nawierzchni ma zostać wykonane wyrównanie masą mineralno - bitumiczną o grubości zmiennej i warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego. Połączenie starej konstrukcji z poszerzeniem zostanie wzmocnione geokompozytem o wytrzymałości na rozciąganie 100 kN/m. Na całej szerokości jezdni ułożona będzie warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego. Zakres robót obejmuje także budowę nowego chodnika z kostki betonowej brukowej w miejscowości Ugoszcz i Studzienice o łącznej długości 1,21 km, szerokości od 1,5÷2,0 m. Projekt przewiduje też wzmocnienie zjazdów na przyległe działki i drogi boczne, przebudowę zatoki autobusowej w m. Ugoszcz, przebudowę dwóch zatok postojowych w m. Ugoszcz, remont bądź przebudowę istniejących przepustów i kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nowego oznakowania pionowego na całej długości ulicy i poziomego w m. Ugoszcz i m. Studzienice. Wykonanie robót zostało podzielone na dwa etapy: 1) Etap I - 2009 r. km 2+630 ÷ 7+840 dł. 5,21 km, 2) Etap II - 2010 r. km 0+008,5 ÷ 2+630 dł. 2,63 km. Zakresy i rodzaje robót do wykonania w poszczególnych etapach zostały określone w przedmiarach robót (etap I i etap II). Zakres całego zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót przygotowawczych; b) wykonanie robót ziemnych; c) wykonanie robót odwadniających; d) wykonanie podbudów i nawierzchni; e) wykonanie elementów ulic; f) wykonanie robót wykończeniowych; g) urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie poziome i pionowe. Zamówienie obejmuje wykonanie robót, zgodnie z Dokumentacją Projektową wraz z Przedmiarami Robót i Specyfikacjami Technicznymi stanowiącą Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 100.000,00 zł. Termin i forma wniesienia wadium opisane w rozdziale X SIWZ stosownie do art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę w branży drogowej, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł netto każda; b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - minimum jedną osobą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ - składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie ,powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (minimum 1 robota drogowa o porównywalnym zakresie), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł. netto każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument może być złożony przez dowolnego spośród Wykonawców. d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wypełnionego druku Wykaz osób należy załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Spełnieniem warunku będzie dysponowanie minimum jedną osobą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument może być złożony przez dowolnego spośród Wykonawców. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w ppkt b niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach