Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1653P ul. Parkowa w Skokach

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 685 480 , fax. 672 685 480
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
    ul. Gnieźnieńska 53
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 685 480, fax. 672 685 480
    REGON: 57079820300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1653P ul. Parkowa w Skokach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadaniem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej w celu dostosowania jej parametrów do klasy Z (droga zbiorcza) szerokości jezdni oraz poprawa odwodnienia pasa drogowego wraz z niezbędną przebudową (regulacją wysokościową) istniejących zjazdów i chodników. Zakres prac obejmuje dwa odcinki drogi o długości 480 mb i drugi 344,95 mb i zmiennej szerokości od 5,5m do 6,5m. Inwestycja w sposób istotny poprawi nośność konstrukcji (w miejscu pełnej przebudowy) oraz bezpieczeństwo ruchu poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej, elementów odwodnienia i organizacji ruchu. Zakres prac obejmuje częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni, frezowanie korekcyjne w celu likwidacji kolein, wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych (lokalnie z podbudową) obejmujących warstwę wyrównawczą i ścieralną. Woda opadowa będzie odprowadzana poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz częściowo w tereny zielone. Zakres przebudowy dotyczy również wprowadzenia oznakowania pionowego i poziomego opracowanego w odrębnej dokumentacji technicznej (Projekt Stałej Organizacji Ruchu PSOR) oraz wykonania foto-inwentaryzacji stanu technicznego ulicy. 2a Dokumentacja fotograficzna stanu technicznego sieci dróg powiatowych Dokumentację należy wykonać w postaci sekwencji zdjęć cyfrowych na odcinkach dróg powiatowych zgodnych z opracowanym i zaakceptowanym przez Zamawiającego systemem referencyjnym. Wizualizację korytarza drogi należy wykonać z pozycji minimum 5 kamer cyfrowych: widok do przodu – kamera lewa (w osi drogi), widok do przodu – kamera prawa, widok do przodu / prawa strona drogi, widok do przodu / lewa strona drogi, widok do tyłu – kamera (w osi drogi). Zdjęcia należy wykonać w oparciu o istniejący system referencyjny sieci dróg powiatowych, zgodnie z kierunkiem przebiegu drogi (rosnącej kilometracji), z interwałem rejestracji wynoszącym 5 m. Wymagana rozdzielczość zdjęć to min. 2452 x1840 pikseli. Dopuszcza się niższą rozdzielczość zdjęć wykonanych z kamer innych niż kamera przednia w osi drogi, ale nie mniej niż 1280 x 960 pikseli. Jednocześnie z fotorejestracją należy wykonać pomiar długości odcinków dróg z dokładnością 1.0 [m/km] oraz pomiar geometrii osi drogi z dokładnością położenia pojedynczego punktu osi drogi mp<0.10[m] i interwałem pomiaru pojedynczego punktu osi drogi di<0.20[m]. Format wykonanej dokumentacji fotograficznej ma umożliwiać jej odtwarzanie za pomocą: • przeglądarki zdjęciowej EBFViewer będącej w posiadaniu Zamawiającego; • modułu video oprogramowania RoadMan będącego w posiadaniu Zamawiającego; 2b. Inwentaryzacja dróg powiatowych wraz z wprowadzeniem danych do oprogramowania RoadMan będącym w posiadaniu Zamawiającego Inwentaryzację elementów drogi należy wykonać w granicach działek pasa drogowego, kodując dane w bazie zgodnie z wzorcem Książki Drogi, zamieszczonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. Dz. U. Nr 67, poz.582 : • tabela 3a oraz 3b – kolumny z zakresu 1-26, 31, • kolumny z zakresu 1-34 , i 38-40 tabeli 8 książki drogi • kolumny z zakresu 1-5, 8-13 tabeli 9 książki drogi • kolumny z zakresu 1-17 tabeli 10 książki drogi • kolumny z zakresu 1-14 tabeli 11 książki drogi Wyniki pomiarów należy przekazać w bazie danych zgodnej z oprogramowaniem do ewidencji dróg RoadMan będącym w posiadaniu Zamawiającego, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie Książki Drogi jak i planu sytuacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Nr 76 1020 4027 0000 1102 1361 6067, z dopiskiem Wadium –”Przebudowa drogi ul. Parkowa Skoki”, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofert; 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia z postępowania; 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełniemiu warunków udziału w postępowaniu; 4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy); 5) Dokument pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach