Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1626Z ul. Staromiejska w Pyrzycach - Etap I odcinek od ul. Warszawskiej (droga wojewódzka 122) do ul. Polnej (droga gminna 620010Z)

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Lipiańska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 881 13 00 , fax. 91 506 55 00
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
    Lipiańska 4
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 881 13 00, fax. 91 506 55 00
    REGON: 81168416600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1626Z ul. Staromiejska w Pyrzycach - Etap I odcinek od ul. Warszawskiej (droga wojewódzka 122) do ul. Polnej (droga gminna 620010Z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1626Z ul. Staromiejska w Pyrzycach - Etap I odcinek od ul. Warszawskiej (droga wojewódzka 122) do ul. Polnej (droga gminna 620010Z), na długości 590 metrów. Przebudowa zakłada frezowanie starej warstwy ścieralnej na średnią głębokość 5 cm oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej oraz chodników i zjazdów z kostki betonowej. Przewiduje się nieznaczną korektę wysokościową wynikającą z konieczności zapewnienia właściwego odpływu wód opadowych do istniejących wpustów ulicznych. Przebudowa obejmuje w szczególności: 1) rozebranie chodników i zjazdów, 2) rozebranie podbudowy z kruszywa, 3) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, 4) zabezpieczenie linii kablowej, 5) przebudowa i regulacja elementów kanalizacji deszczowej, 6) montaż studzienek ściekowych, 7) ułożenie chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, 8) frezowanie nawierzchni jezdni, 9) ułożenie warstwy z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, 10) oznakowanie jezdni. 2. Zamawiający informuje, że w czasie realizacji zamówienia, równolegle będzie prowadzony remont sieci wodociągowej. Inwestorem tego zadania jest Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. z siedzibą w Pyrzycach. Informacje o zakresie prac i terminie realizacji dostępne są na stronie http://www.ppkpyrzyce.pl/. Zamawiający wymaga współpracy Wykonawcy z zarządzą sieci wodociągowej w w/w zakresie. 3. Zadanie jest wspófinansowane w ramach środków pochodzących z Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający wymaga, aby w 2019 roku została wykonana część zamówienia na kwotę 963 294,80 zł. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia wykonanego w 2019 roku w przypadku wystąpienia czasowej niedostępności materiałów budowlanych lub urządzeń (z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy) mającej wpływ na terminy dostaw oraz warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót budowlanych lub przeprowadzenie prób, lub sprawdzeń, lub dokonywanie odbiorów. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) projekt budowlany; 2) szczegółowa specyfikacja techniczna; 3) przedmiar robót. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i nie należy go traktować jako dokumentu ograniczającego zakres przedmiotu umowy. W szczególności jeżeli okaże się, że do wykonania przedmiotu umowy potrzebne będzie wykonanie robót w większym zakresie lub ilości niż przewidziane w umowie, to Wykonawca ma bezwzględny obowiązek wykonać te roboty w tym zakresie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodnie z rozdziałem XIII ust 1 (załącznik nr 1 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z rozdziałem VII ust. 2; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (załącznik nr 3). 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdziałem VII ust. 6, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego (załącznik nr 4); W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnej poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII ust. 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział VIII ust. 2); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach