Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 33092080200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Miejskim w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Miejskim w Koszalinie. II. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie przez Wykonawcę struktury systemu BIP oraz szablonu graficznego, 2) dokonanie migracji danych z obecnego systemu BIP, 3) wykonanie statycznej kopii aktualnego BIP (bip.koszalin.pl) i umieszczenie jako archiwum na serwerze Wykonawcy, 4) wdrożenie i skonfigurowanie systemu BIP w modelu licencyjnym SaaS (Software as a Service), 5) przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego 60 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i funkcjonalności systemu BIP, 6) udzielanie 36 miesięcznego wsparcia technicznego i merytorycznego z zakresu zasad prowadzenia BIP oraz sposobu realizacji obowiązków publikacyjnych. III. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie Systemu Informatycznego do Kontaktu z Mieszkańcami poprzez zarządzanie i obsługę ruchu telefonicznego typu Call Center oraz realizacja Usługi Asysty Technicznej
Dodano: 2017-06-20 - Wdrożenie Systemu Informatycznego do Kontaktu z Mieszkańcami poprzez zarządzanie i obsługę ruchu telefonicznego typu Call Center oraz realizacja Usługi Asysty Technicznej
Dodano: 2017-03-28