Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1558N Krokowo – Szkudaj – Powierż dł. 5,638 km wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej

Powiat Nidzicki ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Traugutta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 253 279 , fax. 896 253 279
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nidzicki
    ul. Traugutta 23
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 253 279, fax. 896 253 279
    REGON: 51074250500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1558N Krokowo – Szkudaj – Powierż dł. 5,638 km wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1558N Krokowo – Szkudaj – Powierż dł. 5,638 km wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe 71322000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg 45133320-8 Fundamentowanie dróg – podbudowa 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego przebudowy drogi powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj - Powierż. 2. Wykonanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej drogi powiatowej nr 1558N ul. Krokowo – Szkudaj - Powierż zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej drogi powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj - Powierż. 3. Wykonanie przebudowy drogi lokalnej powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj - Powierż na podstawie uzyskanej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wykonanego projektu budowlanego. 4. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej drogi powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj - Powierż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, w SIWZ oraz w projekcie umowy. Przebudowa dróg będzie realizowana w latach 2016 – 2017. 1. Zakres opracowania obejmuje : • Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego przebudowy drogi powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj – Powierż. • Wykonanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej drogi powiatowej nr 1558N ul. Krokowo – Szkudaj – Powierz zgodni z Ustawą z dnai 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę na przebudowę drogi powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj - Powierż 2. Zakres robót obejmuje: • Wykonanie przebudowy drogi lokalnej powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj – Powierż na podstawie uzyskanej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wykonanego projektu budowlanego. • Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej drogi powiatowej nr 1558N Krokowo – Szkudaj – Powierż 3. Za datę wykonania zamówienia należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru ostatecznego Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy również pracowników biurowych i kadry kierowniczej, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w szczególności kluczowych specjalistów: kierownika budowy oraz projektanta branży drogowej. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców, prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w Centralnej Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w umowie. Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lub równoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań. W miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie wskazuje się jakiekolwiek znaki towarowe, markę materiałów, czy pochodzenie Wykonawca wykorzysta wskazane materiały lub równoważne. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 14.11.2016 r.do godz. 11:00. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 14.11.2016 r. godz. 11:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach