Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1505E Skotniki - Ruszenice na odcinku Klew - Ruszenice

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361125 , fax. 044 7543462
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
    ul. Rolna 5 5
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361125, fax. 044 7543462
    REGON: 59065359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.opoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1505E Skotniki - Ruszenice na odcinku Klew - Ruszenice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Przebudowy drogi powiatowej nr 1505E Skotniki - Ruszenice na odcinku Klew - Ruszenice w km 8+751 - 10+665 Opis stanu przed przebudową: Odcinek drogi w km 8+751 - 9+865 to droga gruntowa. Na drodze występują zagłębienia, wyboje i ubytki spowodowane wymywaniem przez wody opadowe. Odcinek drogi w km 9+865 - 10 665 to droga o nawierzchni bitumicznej szerokości do 4m. Nawierzchnia popękana, występują wyboje i ubytki, krawędzie jezdni połamane. Odwodnienie drogi jest nie zadawalające, brak spadków poprzecznych i podłużnych. Istniejące rowy wymagają odmulenia lub odbudowy a zjazdy indywidualne przebudowy. Roboty zostaną wykonane w pasie drogowym. Opis robót: Przebudowa drogi będzie polegała na wykonaniu nasypów oraz wyprofilowaniu korony drogi pod warstwy konstrukcyjne na odcinku o dł. 1114mb (na odcinku drogi gruntowej) i na wykonaniu poszerzenia jezdni wraz z wyprofilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne na odcinku o dł. 800m (nawierzchnia bitumiczna). Przyjęto parametry drogi: szerokość jezdni - 4,50 m; szerokość korony - 6,50 m. Przy uwzględnieniu istniejących warunków gruntowo - wodnych wykona się konstrukcję nawierzchni dla a/ odcinka o nawierzchni gruntowej: 5cm nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S50/70 warstwa ścieralna, dla KR2; 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 , b/ odcinka o nawierzchni bitumicznej: wyrównanie istniejącej nawierzchni masą asfaltobetonową AC16W35/50 dla KR2 w ilości 75kg/m2; 5 cm nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S50/70 warstwa ścieralna, dla KR2; 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 na poszerzeniach. Do skropienia będzie użyta emulsja kationowa C60 B4 ZM. Droga w przekroju poprzecznym: na łuku spadek jednostronny 2-4%; na pozostałym odcinku spadek dwustronny 2%. Pobocza gruntowe o szerokości 1,00m. Odwodnienie powierzchniowe odbywa się poprzez odmulone rowy odprowadzające i przebudowane zjazdy indywidualne. Przebudowa zjazdów polega na wymianie rur z regulacją wysokościową. Szerokość zjazdów wynosi 5m. Ponadto Wykonawca oznakuje roboty zgodnie ze sporządzonym przez siebie projektem organizacji ruchu oraz zapewni obsługę geodezyjną - wyznaczenie punktów głównych obiektu, obsługę w trakcie realizacji i inwentaryzację powykonawczą. Koszty te nie podlegają odrębnej zapłacie i zostały określone w kwocie umownej. Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany do zabezpieczenia punktów geodezyjnych. W przypadku zniszczenia zobowiązany jest na własny koszt do ich odtworzenia. Gruz, zanieczyszczenia, nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny, gałęzie, karpina stanowi własność Wykonawcy i powinien on je usunąć poza pas drogowy z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach. Drzewo z wycinki stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest odwieźć je na plac Obwodu Drogowo Mostowego w Solcu i tam złożyć na wskazanym miejscu. Wszystkie materiały użyte do wykonania w/w zadania powinny posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności z normą, zatwierdzone aprobaty techniczne. Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a/ pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 77 8973 0003 0020 0376 2978 0006; b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/gwarancjach bankowych; d/gwarancjach ubezpieczeniowych; e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.opoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach