Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1480 D na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 448 do przejazdu kolejowego na ul. Wrocławskiej w Twardogórze

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2011-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1480 D na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 448 do przejazdu kolejowego na ul. Wrocławskiej w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy drogi powiatowej nr 1480 D na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 448 do przejazdu kolejowego na ul. Wrocławskiej w Twardogórze. 1. Zakres prac dotyczy wykonania przebudowy 1350 mb drogi 1480 D w miejscowości Twardogóra w km 0+024 - 0+943. Realizacja inwestycji rozpoczyna się od połączenia z drogą wojewódzką nr 448 (ul. Ratuszowa), gdzie na odcinku ok. 250 m przewidziana jest modernizacja nawierzchni oraz ciągów pieszych po obu stronach jezdni. Całkowitej przebudowie ulegnie natomiast skrzyżowanie ul. Sosnowej, Leśnej i Wrocławskiej, gdzie zostanie wykonane rondo jednopoziomowe o szerokości jezdni 6,5 m i szerokości pierścienia 1,5 m. W ramach bezpieczeństwa zostanie zmieniony układ geometryczny ul. Leśnej i Trzebnickiej. Na dalszym odcinku aż do przejazdu kolejowego droga zostanie poszerzona do szerokości 6,5 m. W ramach tych robót zostanie wycięty drzewostan, który bezpośrednio koliduje z nowo projektowanymi elementami zagospodarowania. Na przedmiotowym odcinku drogi (ul. Wrocławska) od ronda do przejazdu kolejowego budowane będą obustronne chodniki wraz z jednostronną ścieżką rowerową, które zostaną wykonane z kostki betonowej. Szerokość chodników będzie wynosiła od 1,5 m do 3,0 m (ciąg pieszo - rowerowy). Dodatkowo na omawianym odcinku w okolicach skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Stefana Batorego zostanie zbudowana zatoka autobusowa z kostki kamiennej o szerokości 3,0 m i długości 20,0 m. Przekroje konstrukcyjne jezdni: Konstrukcję jezdni przyjęto dla ruchu KR3. Na rondzie oraz dojazdach natomiast z uwagi na ruch pojazdów, który porusza się po promieniach o niewielkiej wielkości jak również w związku z możliwością jego nakładania się na danych torach jazdy, co może doprowadzić do szybszego zniszczenia nawierzchni drogowej, zaprojektowano konstrukcję nawierzchni KR4. Przyjęte rozwiązania techniczne są dostosowane do kategorii dróg powiatowych. Konstrukcja jezdni KR3: warstwa ścieralna SMA 0/12,8 mm, gr. 5,0 cm; warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/16 mm, gr. 6,0 cm; podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy 0/25 mm, gr. 10,0 cm; podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 20,0 cm ulepszone podłoże - grunt stabilizowany cementem 1,5 MPa, gr. 15,0 cm. Konstrukcja jezdni KR4: warstwa ścieralna SMA 0/12,8 mm, gr. 5,0 cm; warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/25 mm, gr. 8,0 cm; podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy 0/25 mm, gr. 10,0 cm; podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 20,0 cm ulepszone podłoże - grunt stabilizowany cementem 1,5 MPa, gr. 15,0 cm. Konstrukcja chodników, wjazdów, zatoki autobusowej, poboczy: Konstrukcja chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 8,0 cm; warstwa podsypki cementowo - piaskowej - gr. 3,0 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 10,0 cm. Konstrukcja wjazdów o nawierzchni bitumicznej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm, gr. 5,0 cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20,0 mm, gr. 6,0 cm; podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 20,0 cm. Konstrukcja wjazdów o nawierzchni z kostki betonowej: warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 8,0 cm; warstwa podsypki cementowo - piaskowej - gr. 3,0 cm; podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 20,0 cm; podsypka piaskowa gr. 10,0 cm. Konstrukcja zatok autobusowych: warstwa ścieralna z kostki kamiennej 10/20; podsypka cementowo - piaskowa, gr. 3,0 cm; podbudowa z betonu cementowego C16/20 - gr. 22,0 cm; ulepszone podłoże - grunt stabilizowany cementem 1,5 MPa, gr. 15,0 cm. Pobocza wykonane będą z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15,0 cm. W związku z budową ronda oraz poszerzeniem szerokości jezdni konieczne będzie usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym (sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej, teletechnicznej, wodociągowej). Odwodnienie drogi zaprojektowane zostało za pomocą wpustów ulicznych oraz kanalizacji deszczowej. Pod zjazdami z drogi w miejscach gdzie jest to konieczne zaprojektowane zostały przepusty z rur betonowych ? 0,4 - 0,6 m, długość minimalna przepustów wynosi 6,5 m. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) przebudowę 1350 mb drogi 1480 D w miejscowości Twardogóra, 2) modernizację nawierzchni oraz ciągów pieszych po obu stronach jezdni, 3) całkowitą przebudowę skrzyżowania ul. Sosnowej, Leśnej i Wrocławskiej na skrzyżowanie typu rondo, 4) zmianę układu geometrycznego ul. Leśnej i Trzebnickiej, 5) poszerzenie drogi, 6) wycięcie drzewostanu kolidującego z nowo projektowanymi elementami zagospodarowania, 7) wykonanie obustronnych chodników wraz z jednostronną ścieżką rowerową, 8) wykonanie zatoki autobusowej w okolicach skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. S. Batorego, 9) wykonanie wjazdów, 10) usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym, 11) wykonanie odwodnienia, 12) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 13) wykonanie pomiarów powykonawczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Przedmiar robót (pomocniczy) - załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach