Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1414 D na odcinku od drogi krajowej nr 15 do miejscowości Guzowice

POWIAT MILICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713840764 , fax. 713840764
  • Data zamieszczenia: 2023-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MILICKI
    ul. Wojska Polskiego 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713840764, fax. 713840764
    REGON: 931934673
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1414 D na odcinku od drogi krajowej nr 15 do miejscowości Guzowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest przebudowa drogi powiatowej nr 1414D na odcinku od drogi krajowej nr 15 do miejscowości Guzowice. Łączna długość odcinka – 875 mb.1) Przedsięwzięcie obejmuje:- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (roboty pomiarowe przy liniowych robotach w terenie płaskim) – obsługa geodezyjna,- roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni jezdni celem płynnego połączania nawierzchni istniejącej z zaprojektowaną, oporników granitowych na zjazdach celem płynnego połączenia nawierzchni, opornika granitowego od km 0+758 do km 0+875 po stronie prawej celem odsunięcia krawędzi jezdni od słupów na odległość min 1,0m od lica słupów),- ścinkę poboczy gruntowych z profilowaniem,- lokalne wycięcie krzewów rosnących w skupiskach do 25m2,- czyszczenie rowów przydrożnych,- czyszczenie przepustu pod drogą,- czyszczenie i remont rur pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotu i wylotu,- wykonanie poszerzeń nawierzchni jezdni w celu uzyskania zasadniczej szer. jezdni 5,5m (droga klasy L) zakres: koryto pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia wraz z zagęszczeniem do G1 – Is≥0,97 i E2≥80MPa, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/63 gr. 15cm Is≥1,00 i E2≥100MPa, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 10cm Is≥1,00 i E2≥100MPa, skropienie emulsjąasfaltową w ilości 0,5kg/m2, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm, skropienie emulsją asfaltową jeśli zalecane przez producenta geosiatki i ułożenie geosiatki z włókien szklanych 50/50 wstępnie powleczonej asfaltem z zakładem 0,5m na poszerzenie i 0,5m na istniejącej nawierzchni, skropienie geosiatki emulsją asfaltową jeśli zalecane przez producenta geosiatki,- wykonanie warstw z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni jezdni i poszerzeniu: skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, wykonanie warstwy wyrównawczej AC16W 50/70 w ilości śr. 125kg/m2 -jako wyrównanie nawierzchni pod warstwę asfaltową, skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm na wykonanej warstwie wyrównawczej,- przebudowę istniejących zjazdów zwykłych klasy D i E z promieniami wyokrąglającymi, zakres prac: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie podłoża do G1 – Is≥0,97 i E2≥80MPa, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/63 gr. 15cm zagęszczonego mechanicznie, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 10cm zagęszczonego mechanicznie, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5cm, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm,- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75m (korytowanie, zagęszczenie, warstwa kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 15cm zagęszczonego mechanicznie),- uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach,- inwentaryzację powykonawczą robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (OPZ) stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.2) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.3) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.4) Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana łączna wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót (przedmiar robót stanowi integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ).5) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski.8) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 45.23.31.40-2 – roboty drogowe- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia, w tym celu przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia.4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane każda o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł i 00/100), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (zakres prac), nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ – wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami), że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z polskim Prawem Budowlanym.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach