Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1400D (Etap I).

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 873 090 , fax. 713 873 090
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 873 090, fax. 713 873 090
    REGON: 93271204100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1400D (Etap I).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1400D (Etap I). Od skrzyżowania z drogą krajową DK 15 (ul. Milicka) Trzebnica do miejscowości Szczytkowice, gm. Trzebnica. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - przebudowę drogi powiatowej na długości odcinka 3,6 km od skrzyżowania z drogą krajową DK 15 (ul. Milicka)w miejscowości Trzebnica do km 3+600 w miejscowości Szczytkowice, gm. Trzebnica. - wycinka i karczowanie krzaków, - przesadzanie drzew, - wywiezienie dłużyc, gałęzi i karpiny, - pomiary geodezyjne – liniowe, - roboty rozbiórkowe – sfrezowanie nawierzchni asfaltowej - 2 cm, - roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej – 6 cm, - roboty ziemne – wykopy, – obramowania – krawężniki, oporniki i obrzeża, – przygotowanie podłoża i podbudowy – jezdnia, zjazdy, pobocza i chodniki, - nawierzchnia jezdni, zjazdów i poboczy, – warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC22W gr. 5 cm, - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm, - pobocza i zjazdy z frezowiny asfaltowej (destruktu), – zabezpieczenie skarp i remont rowów, - remont przepustów i oczyszczenie rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp, - nowe przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 50 cm, - umocnienie skarp oraz wlotów i wylotów przepustów płytami, – oznakowanie pionowe i urządzenia zabezpieczające, – wpusty uliczne wraz z przykanalikami i regulacja pionowa studzienek i urządzeń. - budowę ciągu pieszo-rowerowego na długości odcinka 2,5 km od skrzyżowania z drogą krajową DK 15 (ul. Milicka) w miejscowości Trzebnica do km 2+500 w miejscowości Szczytkowice (początek), gm. Trzebnica. - wycinka i karczowanie krzaków, - przesadzanie drzew, - wywiezienie dłużyc, gałęzi i karpiny, - pomiary geodezyjne – liniowe, - roboty ziemne przygotowawcze, - obramowania krawężniki, oporniki i obrzeża, – przygotowanie podłoża i podbudowy- ciąg pieszorowerowy, - nawierzchnia ciągu pieszojezdnego, – warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - zieleń i budowa rowów, - przepusty i zabezpieczenia skarp, - przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 50 cm i 60 cm, - umocnienie skarp oraz wlotów i wylotów przepustów płytami, – oznakowanie pionowe. Zadanie będzie realizowane w związku z wnioskiem zakwalifikowanym do dofinansowania w 2017 r. z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pn. “Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019”. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowych projektów organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót:  oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi),  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy,  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB,  Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą,  Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiary robót (załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorysy ofertowe (załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ), - projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), - opinia geotechniczna (załącznik nr 6).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 58 000,00 zł. słownie zł.: pięćdziesiąt osiem tysięcy 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach