Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1380 B w m. Siekierki

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 740-21-49, 740-22-17 , fax. (085) 740-22-19
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
    Zaścianki, Szosa Baranowicka 37 37
    15-522 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19
    REGON: 05066810100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1380 B w m. Siekierki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót: - odtworzenie trasy w ilości 0,22 km, - mechaniczne karczowanie krzaków w ilości 0,014 ha roboty rozbiórkowe: - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych 348 m2, - nawierzchnia z brukowca 257 m2, - nawierzchnia z płyt betonowych (trylinki) 50 m2, - chodniki z płyt betonowych 196 m2, - krawężniki betonowe 182 m, - obrzeża betonowe 131 m, roboty ziemne: - poprzeczne na przerzut w ilości 67 m3, - wykopy z transportem urobku na odległość 1km 23 m3, - nasypy z gruntu kat. I-V uzyskanego z wykopu w ilości 90 m3, - nasypy z gruntu kat. I-VI z pozyskaniem i transportem gruntu w ilości 63 m3, - wykonanie kanału o śr. 40cm w ilości 77 m - wykonanie przykanalików o śr. 20cm w ilości 13 m, - wykonanie studzienek rewizyjnych o śr. 1,2m w ilości 3 szt., - wykonanie studzienek ściekowych w ilości 3 szt., - wykonanie obudowy wylotów kolektorów w ilości 1 szt., - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w ilości 577 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 2019 m2, - skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 2019 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. warstwy 20 cm w ilości 577 m2, - wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym w ilości 176 t, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/25mm, gr. warstwy 9 cm w ilości 260 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm, warstwa ścieralna gr. 5 cm w ilości 1442 m2 - Umocnienie dna rowów i ścieków elementami kamiennymi w ilości 25 m2 - Ułożenie przepustów rurowych z tworzyw sztucznych o średnicy 40 cm pod zjazdami w ilości 7 m, - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem w ilości 261m, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6cm w ilości 285 m2, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm w ilości 207 m, - wykonanie zjazdów z nawierzchnią utwardzoną z kruszywa w ilości 79 m2, - wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej 8cm w ilości 151 m2, - Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót. - Gruz z rozbiórki wykonawca robót zabezpieczy we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium przy sładaniu wniosków
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1.Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ( Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) ; 3. Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy; 4. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno technicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - geodeta uprawniony na czas realizacji robót 5. Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat min. 3 zadania o charakterze i złożoności, oraz zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami od Zamawiających. 6. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem zgodnym z wymogami technologii robót (własnym lub dzierżawionym); 7. Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące 8. Będą posiadać na cały czas trwania budowy ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 9. Muszą posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia. 10. Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729)oraz projektem organizacji ruchu. Ocena spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia 5. Wykaz sprzętu, przewidzianego do realizacji zamówienia 6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli działalność wykonawcy jest krótsza to z tego okresu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku podanego w punkcie III.2. 5 7. Dane dotyczące zakresu robót, który oferent ma zamiar powierzyć podwykonawcom 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót. 10. Oświadczenie o laboratorium..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-bialystok.bianet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach