Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4724220 , fax. 056 4724222
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4724220, fax. 056 4724222
    REGON: 87111887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno. Projekt zakłada przebudowę drogi na odcinku od km 4+050 do km 10+135 (6,085 km). Ze względu na konieczność dowiązania zaplanowanego do budowy w Gwiździnach chodnika do istniejącego ciągu pieszego roboty budowlane prowadzone będą od km 3+900, przy czym na odcinku 3+900 – 4+050 (150 mb) prowadzone będą poza jezdnią (chodnik oddzielony zostanie od jezdni pasem zieleni). Przebudowa drogi obejmuje w szczególności : 1. Roboty przygotowawcze, w tym : a) frezowanie miejsc zawyżonych istniejącej nawierzchni b) czyszczenie, regulację istniejących rowów z umocnieniem skarp w miejscach tego wymagających 2. Odwodnienie : a) Wykonanie wpustów ulicznych (poza pasem ruchu) z ułożeniem przykanalików b) Wykonanie ścieków skarpowych 3. Wykonanie przepustów pod zjazdami z umocnieniem wlotów. 4. Jezdnia : a) Poszerzenie jezdni (z wykonaniem warstw konstrukcyjnych) do osiągnięcia szerokości pasa ruchu 3 m b) Wzmocnienie jezdni poprzez :  wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną istniejącej nawierzchni  wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm na całej długości przebudowywanego odcinka  wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm na całej długości przebudowywanego odcinka 5. Zjazdy z asfaltobetonu na istniejącej podbudowie (3 szt.) – skrzyżowania z istniejącymi drogami o nawierzchni asfaltowej : a) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm b) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm 6. Zjazdy z asfaltobetonu – przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, w celu dowiązania ich niwelety do niwelety drogi po przebudowie : a) Wykonanie warstwy odsączającej b) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie c) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm 7. Chodniki z kostki betonowej : a) Budowa w Gwiździnach chodnika z kostki betonowej (po lewej stronie drogi) szerokości 1,5 m, oddzielonego od jezdni pasem zieleni b) Przebudowa chodnika w Mrocznie z kostki betonowej (po lewej stronie drogi) przy krawędzi jezdni z poszerzeniem do 2 m c) Budowa chodnika w Mrocznie z kostki betonowej (po prawej stronie drogi) szerokości 1,5 m, oddzielonego od jezdni pasem zieleni 8. Zatoka autobusowa, azyle : a) Wykonanie zatoki autobusowej w Mroczenku z peronem. b) Wykonanie peronów przy przystankach autobusowych w Mrocznie c) Wykonanie wysp spowalniających ruch na wlocie w obszar zabudowany Gwiździn i Mroczna d) Wykonanie azylu przy przejściu dla pieszych w Mrocznie e) umocnienie brukiem łuków skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1252N 9. Roboty wykończeniowe : a) Wymiana oznakowania pionowego na odblaskowe. b) Wykonanie oznakowania poziomego – grubowarstwowo ( w tym oznakowanie przystanków autobusowych bez zatoki liniami P-17 i przejścia dla pieszych znakami P-10 ) c) Regulacja wysokości poboczy gruntowych po obu stronach drogi na całej długości 10. Oświetlenie drogowe : wykonanie linii kablowej z ustawieniem 7 słupów oświetleniowych w Mrocznie po lewej stronie drogi. 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) 3.4 W celu umożliwienia dokonania wyceny robót w sposób porównywalny dla wszystkich wykonawców przystępujących do przetargu, jako materiał pomocniczy załączono przedmiar robót (załącznik nr 8). Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających cechy funkcjonalne i parametry takie same lub zbliżone do tych przyjętych w obliczeniach lub pokazanych na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Jakość równoważnych materiałów i urządzeń nie może być gorsza od jakości konkretnych produktów określonych w dokumentacji projektowej, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art.29 ust.3a PZP zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do wykonania warstw jezdni z masy mineralno-bitumnicznej były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Okres rękojmi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie z Art. 568. § 1. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) wynosi 5 lat od dnia wydania. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert, przy czym gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości na wykonane roboty dłuższy niż 84 miesiące (7 lat) licząc od daty odbioru końcowego, zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie okres gwarancji jako 84 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859 Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.45 ust.6 pkt.5 ustawy PZP należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę lub zatrzyma wadium wraz z odsetkami w oparciu o przepisy art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach