Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1330D w miejscowości Kuraszków Gmina Oborniki Śląskie polegająca na budowie chodnika wraz z odwodnieniem

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1330D w miejscowości Kuraszków Gmina Oborniki Śląskie polegająca na budowie chodnika wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres planowanych robót: Stan projektowany: 1. Wytyczne Inwestora • Droga klasy - Z (zbiorcza)( droga powiatowa nr 1330D) • Nawierzchnia chodnika - bitumiczna • Nawierzchnia skrzyżowań i zjazdów - bitumiczna • Szerokość chodnika 1,5 -2m • Zarurowanie rowów przydrożnych • Oznakowanie docelowe poziome i pionowe 2. Rozwiązania sytuacyjne W ramach opracowania dokumentacji projektowej wprowadzono zastępczy roboczy kilometraż od km 0+000 do km 0+991. Budowany chodnik rozpoczyna się za skrzyżowaniem z drogą gminną dz. nr 277/2 AM-1 prowadzi po prawej stronie jezdni za zjazd na ul. Górną następnie prowadzony jest po lewej stronie jezdni do wysokości działki nr 14/2 AM-1 obręb Kuraszków. Od km 0+000 do km 0+032 oraz od km 0+400 do km 0+687 zaprojektowano chodnik przy krawędzi jezdni o szerokości 2m natomiast od km 0+032 do km 0+400 chodnik oddalony pasem zieleni od krawędzi jezdni o szerokości 1,5m. W km 0+678 po stronie prawej jest istniejący przystanek autobusowy z wiata przystankową. W km 0+653 zaprojektowano przejście dla pieszych szerokości 4m na druga stronę jezdni gdzie projektuje się dalszy ciąg chodnika do km 0+991. W obrębie opracowania projektowany chodnik krzyżuje się z istniejącymi drogami gminnymi, z którymi zaprojektowano zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej: - skrzyżowanie z drogą gminną km 0+215 dz. nr 280 - ul. Dębowa - zjazd z drogą gminną km 0+451 dz. nr 250/2 - ul. Krótka - zjazd na drogę gminną km 0+666 dz. Nr 278 - ul. Górna - skrzyżowanie z droga gminną km 0+732 dz. Nr 269 - ul. Siemianicka Dodatkowo projektuje się przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych do posesji o nawierzchni bitumicznej: - zjazd indywidualny km 0+057 dz. nr 115/3 - zjazd indywidualny km 0+085 dz. nr 115/2 - zjazd indywidualny km 0+132 dz. nr 114/7 - zjazd indywidualny km 0+173 dz. nr 114/6 - zjazd indywidualny km 0+393 dz. nr 92/1 - zjazd indywidualny km 0+397 dz. nr 93/1 - zjazd indywidualny km 0+432 dz. nr 96/6 - zjazd indywidualny km 0+498 dz. nr 57/7 - zjazd indywidualny km 0+518 dz. nr 57/4 - zjazd indywidualny km 0+530 dz. nr 57/2 - zjazd indywidualny km 0+581 dz. nr 36 - zjazd indywidualny km 0+589 dz. nr 38 - zjazd indywidualny km 0+684 dz. nr 52/3 - zjazd indywidualny km 0+758 dz. nr 23/4 - zjazd indywidualny km 0+765 dz. nr 23/7 - zjazd indywidualny km 0+801 dz. nr 23/7 - zjazd indywidualny km 0+830 dz. nr 16/4 - zjazd indywidualny km 0+840 dz. nr 16/4 - zjazd indywidualny km 0+887 dz. nr 12/1 - zjazd indywidualny km 0+941 dz. nr 13/2 - zjazd indywidualny km 0+977 dz. nr 13/3 Na krawędzi jezdni projektuje się krawężnik betonowy o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 15cm, wyniesionym na wysokość 12cm od poziomu krawędzi jezdni. W miejscach zjazdów publicznych i indywidualnych krawężnik należy zatopić do wysokości 4cm nad jezdnię. W miejscu przejść dla pieszych krawężnik należy wynieść do wysokość 2cm od jezdni. Za chodnikiem projektuje się skarpy o nachyleniu normatywnym 1:5. Na długości 12m od km 0+034 do km 0+046 projektuje się murek oporowy z elementów prefabrykowanych typu L ze względu na bliskość granicy pasa drogowego z granica działki nr 115/3 AM-1. Chodnik oddzielony pasem zieleni od krawędzi jezdni należy ograniczyć obustronnie obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o grubości 10cm. Chodnik przy krawędzi jezdni należy ograniczyć od strony jezdni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm a od strony granicy pasa drogowego obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o grubości 10cm. Zjazdy publiczne należy ograniczyć krawężnikiem betonowych o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej z betonu C12/15 grubości 15cm. W obrębie krzyżowania się zjazdu z chodnikiem należy wynieść krawężnik na wysokość 2cm natomiast poza chodnikiem krawężnik należy wynieść na wysokość 12cm. Zjazdy indywidualne należy ograniczyć obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem grubości 10cm. Zjazdy indywidualne od strony granicy pasa drogowego i działek prywatnych należy ograniczyć krawężnikiem najazdowym o wymiarach 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem grubości 15cm. 3. Rozwiązania konstrukcyjne Według wstępnych założeń zaprojektowano następujące rozwiązania konstrukcyjne: Chodnik o nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S grubości 4cm - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm lub nasyp z piasku Skrzyżowania i zjazdy publiczny o nawierzchni bitumicznej wg. Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych typ A2 dla KR2: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S grubości 8cm - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm lub nasyp z piasku 4. Odwodnienie Odwodnienie jezdni i chodnika będzie odbywać się poprzez spadki podłużne jezdni i chodnika oraz spadki poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym, niweletą oraz przekrojami konstrukcyjnymi. Pochylenie podłużne niwelety dostosowano do istniejących spadków krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 1330D i wynosi od 0,5% do 4,67%. Pochylenie porzeczne nawierzchni chodnika wynosi 2%. Informacje dodatkowe: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. c) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami kruszyw zasuw wodociągowych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałego poziomu drogi. d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę drogi, chodnika lub ścieżki rowerowej z masy asfaltowej o łącznej powierzchni 1 000 m2 lub wartości 500 tyś. zł brutto, b) dysponuje co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach