Gmina Szudziałowo ogłasza przetarg
- Adres: 16-113 Szudziałowo, Bankowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 221 404, , fax. 857 221 441
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szudziałowo
Bankowa 1
16-113 Szudziałowo, woj. podlaskie
tel. 857 221 404, , fax. 857 221 441
REGON: 54855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1275B Ostrówek-Pierożki na długości 223 m, gmina Szudziałowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót drogowych: 1) Roboty przygotowawcze, w tym: usunięcie drzew lub krzaków, usunięcie warstwy humusu (darniny), rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów. 2) Podbudowa, w tym: koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, 3) Nawierzchnia, w tym: nawierzchnia z betonu asfaltowego. 4) Roboty wykończeniowe, w tym: ścinanie i uzupełnienie poboczy. 5) Roboty inne: zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne (nawierzchnia żwirowa). UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej. 2.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 2.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) urządzenia terenu budowy, 2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, 4) wykonanie kopi mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 5) wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), 6) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 12) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 13) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego, 14) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi, 15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. 2.4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dane mają charakter przykładowy. 3. Materiały i urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1. Roboty będące przedmiotem umowy wykonane zostaną z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały te, powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) jak również spełniać wszystkie wymagania określone w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej. 3.2. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 3.3. Wykonawca powinien dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami: - wytwórnia (otaczarka)o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, - walec lekki, średni, ciężki, - walec ogumiony, - samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym lub termosy. 4. Zakres robót do wykonania obejmuje: – Karczowanie pni drzew średnicy 10-55cm – 2,0 szt., – Zdjęcie warstwy urodzajnej (humusu), grubość warstwy 10 cm – 56,00 m³, – Rozebranie nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych o gr. 5 cm wraz z odwozem gruzu z terenu rozbiórki samochodami do miejsca składowania/utylizacji – 11,00m2, – Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1784,00m2, – Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna, gr. warstwy 15 cm – 1784,00m2, – Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W dowożonej z WMB do miejsca wbudowania, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 93,00t, – Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S dowożonej z WMB do miejsca wbudowania, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm – 1238,00m2, – Uzupełnienie poboczy pospółką o gr. 10cm wraz z zagęszczeniem – 56,00m3, – Wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 246,00m2. 5. Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zagadnienie szczegółowo opisane jest w Projekcie umowy dla przedmiotowej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie z zapisem punktu 7.5. niniejszej IDW (Załącznik nr 4); 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie z zapisem punktu 9 niniejszej IDW; 6) Kosztorysy ofertowe (zaleca się złożyć w postępowaniu przez Wykonawcę wraz z oświadczeniami i dokumentami na wezwanie Zamawiającego - stanowią opracowanie pomocnicze, niepodlegające sprawdzaniu i ocenie)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
Dodano: 2024-07-17 - Docieplenie (modernizacja) garaży Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1
Dodano: 2023-05-10 - „Przebudowa drogi gminnej nr 103897B Nowowola-Plebanowce"
Dodano: 2022-08-30 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PERLEJEWIE
Dodano: 2021-05-13 - Budowa dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie.
Dodano: 2021-04-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PERLEJEWIE
Dodano: 2020-12-31 - Przebudowę drogi gminnej - ul. Mały Rynek w Czyżewie .
Dodano: 2020-12-28 - Budowa dróg pomiędzy ulicami Pileckiego i Sienkiewicza w Zambrowie.
Dodano: 2020-12-14 - Remont ul. Kryńskiej, utwardzenie powierzchni gruntu ul. Łąkowej i Olszowej w Wasilkowie
Dodano: 2020-10-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PERLEJEWIE
Dodano: 2020-10-07