Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki na odcinkach w msc. Kałduny ok. 1200 mb i msc. Gromoty ok. 998 mb

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 485 468 , fax. 89 644 80 66
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
    ul. Tadeusza Kościuszki
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 485 468, fax. 89 644 80 66
    REGON: 51085456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki na odcinkach w msc. Kałduny ok. 1200 mb i msc. Gromoty ok. 998 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki na odcinkach w msc. Kałduny i msc. Gromoty”. 2. Przebudowa drogi powiatowej na odcinku w msc. Kałduny obejmuje długość ok. 1200 mb. Inwestycja w ciągu DP 1214N znajduje się na terenie gminy Iława, zabudowy wiejskiej, jednorodzinnej, zagrodowej. Zakres zamówienia dla odcinka w msc. Kałduny obejmuje: a) zamieszczenie na początku i na końcu realizowanego zadania tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 b) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami uzyskaniem akceptacji czasowej organizacji ruchu przez Starostę iławskiego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie (dla każdego odcinka z osobna), ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót; c) roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe; d) roboty ziemne; e) odwodnienie pasa drogowego (odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej zakończonej projektowanymi urządzeniami podczyszczającymi odprowadzonymi do istniejącej sieci urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych w pasie drogi gminnej oraz do rzeki Kałdunka); f) elementy ulic – wbudowanie krawężnika, obrzeża, ścieku; g) wbudowanie podbudowy oraz w-wy odcinająco-odsączającej; h) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej i asfaltu; i) roboty wykończeniowe; j) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:  oznakowanie stałej organizacji ruchu – znaki typu średniego, ustawienie/montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,  montaż lamp oświetleniowych w celu oświetlenia przejść dla pieszych; k) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego. 3. Przebudowa drogi powiatowej na odcinku w msc. Gromoty obejmuje długość ok. 998 mb. Inwestycja w ciągu DP 1214N znajduje się na terenie gminy Iława, zabudowy wiejskiej, jednorodzinnej, zagrodowej. Zakres zamówienia dla odcinka w msc. Gromoty obejmuje: a) zamieszczenie na początku i na końcu realizowanego zadania tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 b) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem akceptacji czasowej organizacji ruchu przez Starostę iławskiego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie (dla każdego odcinka z osobna), ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót; c) roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe; d) roboty ziemne; e) odwodnienie pasa drogowego (odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe do istniejących rowów drogowych); f) elementy ulic – wbudowanie krawężnika, obrzeża; g) wbudowanie podbudowy oraz w-wy odcinająco-odsączającej: h) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej i asfaltu; i) roboty wykończeniowe; j) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:  oznakowanie stałej organizacji ruchu – znaki typu średniego, ustawienie/montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,  montaż lamp oświetleniowych w celu oświetlenia przejść dla pieszych, k) stała obsługa geodezyjna oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego. 4. Szczegółowy zakres robót stanowi załączona do SIWZ: dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz pomocniczo przedmiary robót. Roboty będące przedmiotem zamówienia dla odcinka w msc. Kałduny ok. 1200 mb wymagają pozwolenia na budowę (w posiadaniu Zamawiającego) Roboty będące przedmiotem zamówienia dla odcinka w msc. Gromoty ok. 1200 mb nie wymagają pozwolenia na budowę – wymagają zgłoszenia właściwemu organowi administracji arch,.-bud. (w posiadaniu Zamawiającego). 5. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda złożenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany złożyć przed podpisaniem umowy. 6. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Bank BGŻ S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancji bankowej d) Gwarancji ubezpieczeniowej e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt b)-e)) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 4 (pn - pt. 07:00-15:00) 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) wskazywać beneficjenta gwarancji, tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, b) wskazywać Wykonawcę, czyli zleceniodawcę gwarancji c) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), d) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), e) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), f) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: - gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.) g) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia treść gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winna zawierać zapis, iż „dokument zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”. W dokumencie winni być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie składający ofertę, a w przypadku gdy nie jest to możliwe zapis winien brzmieć: dokument zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bez podania ich nazw”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument z którego będzie wynikać oddanie do dyspozycji Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego. 3. Pełnomocnictwo jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach